Lome Tag kan niet meer gekoppeld worden in Zoek mijn (iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maia5
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-08 21:35
Goedendag, ik heb onlangs een Lome Tag gekocht. Ik heb deze vorige week gekoppeld via Zoek mijn op mijn iPhone 14. Dat lukte. Vervolgens ging ik op vakantie, ergens zonder wifi maar wel met (niet stabiele) netwerkverbinding. Ik kon de tag een paar uur vinden, daarna werd de koppeling ineens verbroken.

Ik heb ter plekke alles gedaan wat ik kon bedenken (en op internet vinden) om de koppeling opnieuw tot stand te brengen: batterij erin en eruit, tag uitschakelen en weer inschakelen, nieuwe batterij erin, iPhone aan- en uitzetten, controleren of alle instellingen goed staan (ja!), tag gereset...

Nu ben ik weer thuis, met wifi, en heb ik het opnieuw geprobeerd. Maar het lukt niet meer. Als ik op 'Ander object toevoegen' druk gaat het vergrootglas draaien terwijl de telefoon zoekt, maar dat blijft zo, en er wordt geen object gevonden (Lome Tag ligt ernaast).

Ik krijg wel af en toe een medling dat er een niet-geïdentificeerde Lome Tag is aangetroffen. Maar daar heb ik dus niet zoveel aan.

Heeft iemand een idee wat hier mis kan zijn :*) ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Die lijkt mij stuk.

Tipje van mij. Haal de apple airtag. ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maia5
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-08 21:35
Ik heb hem teruggebracht naar de winkel. Hij was inderdaad defect. Ik heb een nieuwe gekregen. Volgens de verkoopmedewerker was het verschil in prijs met de Airtag niet te rechtvaardigen. Hij vond de Lome Tag net zo goed. In elk geval werkt de nieuwe naar behoren.