Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-09 05:32
Wat ga je met je laptop doen?
Voor thuis, voornamelijk surfen, mailen en tekstverwerking.

Wat is je budget?
Maximaal €700, liefst minder natuurlijk.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet echt mee op pad maar verhuist wel vaak van boven- naar benedenverdieping en andersom.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo heeft de voorkeur vanwege de bouwkwaliteit. Had uiteraard de BBG al geraadpleegd en kwam daar op de Lenovo ThinkBook 16 G6 ABP tegen met de Ryzen 7. Dit lijkt me een hele geschikte laptop maar deze is momenteel echter helaas niet beschikbaar (binnen dit budget). Wat is een degelijk alternatief? Het is inmiddels al heel wat jaren geleden dat ik mij voor het laatst in deze materie heb moeten verdiepen dus helaas niet meer op de hoogte welke series laptops goed aangeschreven staan.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 21:24

fcs

Heb een maandje terug ook voor dit probleem gestaan.

Had een oude asus nv54 laptop, die overleden, en moest vervangen worden.
Het is een Lenovo P54 geworden, refurbished.

Als je goed zoekt, dan kun je voor redelijk goedkoop, een power laptop in huis halen.
Je moet er wel op leten dat je minimaal een generatie 8 laptop hebt, ivm windows 11 licensie (als je die erop zet).

Ik was met extra geheugen (van 16 naar 32 gb) en een Portuguese keyboard) iets van 560 euro kwijt.

Weet niet of je in de pricewatch op refurbished kunt zoeken, anders probeer het even via google te kijken.
En als je een business productie lijn laptop selecteert, dan weet je dat die beter onderhouden zijn dan thuis gebruik laptops.

Omdat ze altijd terug moeten naar het bedrijf zelf. Mijn was in perfecte staat. Alleen wat krasjes aan de onder kant van de laptop.
De rest 100% ok.