Ik zoek een?
Ik zoek een surround geluid systeem voor mijn LG C4 TV die in een TV bed zit.
Dit systeem moet beschikbaar zijn in het Verenigd Koninkrijk waar ik woon. Als het echt moet kan ik het waarschijnlijk uit Nederland smokkelen, maar dat zal extra kosten en hassle hebben.
Wat is je budget?
Ik ben geen audiophile, maar vind surround sound wel fijn en kan geld uitgeven, maar ik denk dat mijn bang voor buck aan de lagere kant ligt.
Het duurde jaren voordat we de verschrikkelijke Sharp die met ons TV bed kwam met de LG C4, en dat was vooral omdat het OS op de Sharp te traag was...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken (series, films, ...), computer spellen (Switch, Steam Deck).
Ik heb een LG 40 inch C4 in een TV bed. Die kan je hier zien:
:strip_exif()/f/image/SO54GSW4zl6qOUdZugrvhPWP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de super king als de grootte uitmaakt.
De ruimte is klein: 3.7m x 3m en het bed staat tegen een muur van 3m, gecentreerd met beside tables.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een hoop dingen gezien, maar kan door de bomen het bos niet meer zien.
Welke vragen heb je hier nog over?
De speakers aan de achterkant kan ik op onze bedside tables zetten, subwoofers op de grond, maar de centrale speaker en links en rechts zijn moeilijk met tv bed. Hoe zou ik ze een beetje vastmaken? Een soundbar is denk ik wel makkelijk, kan onder de tv.
Blijkbaar is soundbar niet goed, want geen links/rechts.
Met de Digital out op de C4, zou ik die gebruiken toch?
Ik heb liever geen receiver, meer gedoe en geld. Is dat prima?
Ik zoek een surround geluid systeem voor mijn LG C4 TV die in een TV bed zit.
Dit systeem moet beschikbaar zijn in het Verenigd Koninkrijk waar ik woon. Als het echt moet kan ik het waarschijnlijk uit Nederland smokkelen, maar dat zal extra kosten en hassle hebben.
Wat is je budget?
Ik ben geen audiophile, maar vind surround sound wel fijn en kan geld uitgeven, maar ik denk dat mijn bang voor buck aan de lagere kant ligt.
Het duurde jaren voordat we de verschrikkelijke Sharp die met ons TV bed kwam met de LG C4, en dat was vooral omdat het OS op de Sharp te traag was...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken (series, films, ...), computer spellen (Switch, Steam Deck).
Ik heb een LG 40 inch C4 in een TV bed. Die kan je hier zien:
:strip_exif()/f/image/SO54GSW4zl6qOUdZugrvhPWP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de super king als de grootte uitmaakt.
De ruimte is klein: 3.7m x 3m en het bed staat tegen een muur van 3m, gecentreerd met beside tables.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een hoop dingen gezien, maar kan door de bomen het bos niet meer zien.
Welke vragen heb je hier nog over?
De speakers aan de achterkant kan ik op onze bedside tables zetten, subwoofers op de grond, maar de centrale speaker en links en rechts zijn moeilijk met tv bed. Hoe zou ik ze een beetje vastmaken? Een soundbar is denk ik wel makkelijk, kan onder de tv.
Blijkbaar is soundbar niet goed, want geen links/rechts.
Met de Digital out op de C4, zou ik die gebruiken toch?
Ik heb liever geen receiver, meer gedoe en geld. Is dat prima?