Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hi

Ik heb een DJI Osmo Action 5, voor op de fiets, en op het stuur zit een Garmin Edge 530. Luek filmpjes maken onderweg.
Met de DJI MIMO app (voor iOS) kun je een dashboard openen, en daar je Garmin account mee koppelen.
Daarna kun je de GPS data binnenhalen, en daarmee overlays maken met bv snelheid, power, hartslag, temperatuur etc.
Maar dat heb ik nog nooit goed kunnen doen, er lijkt een probleem te zijn met de tijdsynchronisatie. Ik zie wel wat data in beeld, maar totaal niet kloppend met wat er op de film te zien is.
Ik denk dat de GPS data van Garmin goed is, die worden altijd goed op Strava/Garmin gezet, en met de hand heb ik in de GPX versie gekeken, en de timestamps zijn ook prima.
Als ik met de Strava app op m'n iPhone een rit (parallel) opneem, dan de .FIT file daarvan exporteer, en dan importeer in de DJI MIMO app, dan krijg ik hetzelfde verhaal.

Echter de datum/tijd op de Osmo lijkt ook OK, die wordt gesynchroniseerd als je de DJI MIMO app laat verbinden met de Osmo.
Heeft iemand deze feature wel goed aan de praat?

Ik had vorig jaar een Osmo Action 4 die hetzelfde probleem had. Gemeenschappelijk deler is dus wel de Osmo...