Ik ben mijn huis aan het schilderen. Het is wit en de onderste ± 35 cm worden zwart.
Die onderste rand is nu nog grijs, maar wordt dus zwart.
:strip_exif()/f/image/9Rpue5IMWbpAg3x9178LRtI3.jpg?f=fotoalbum_large)
De overgang was erg ruw (ging niet goed met afplakken). Ik heb nu opnieuw wat wit over het grijs gezet, nacht laten drogen en zo meteen gaat er weer afplak-plakband overheen.
:strip_exif()/f/image/r3uGLvCJ4gtGXGp3bC6vDhD3.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan schilder ik onder en over de plakband een laag wit. De witte verf kruipt dan onder de plakband waar de plakband niet goed aansluit.
Dit wit wil ik misschien nog een 2de keer opzetten over 12 uur
Zodat elke kier onder de plakband gevuld is (de stenen zijn niet heel glad)
Twijfel nog of ik die 2de keer moeten doen.
Dan wat langer wachten. Iets van 24 uur en dan zwart over en onder de plakband en als het goed is moet ik dan een redelijk scherpe lijn hebben.
Dan wil ik 12 uur later nog een keer zwart schilderen zodat ik 2 lagen heb, die beiden scherp zijn.
Maar wanneer moet ik de tape verwijderen?
Moet ik wachten tot de zwarte verf droog is?
Moet ik maar een uurtje wachten zodat de verf al iets droog is, maar wellicht nog flexibel?
Of moet ik hem direct na het zwart schilderen al verwijderen?
Die onderste rand is nu nog grijs, maar wordt dus zwart.
:strip_exif()/f/image/9Rpue5IMWbpAg3x9178LRtI3.jpg?f=fotoalbum_large)
De overgang was erg ruw (ging niet goed met afplakken). Ik heb nu opnieuw wat wit over het grijs gezet, nacht laten drogen en zo meteen gaat er weer afplak-plakband overheen.
:strip_exif()/f/image/r3uGLvCJ4gtGXGp3bC6vDhD3.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan schilder ik onder en over de plakband een laag wit. De witte verf kruipt dan onder de plakband waar de plakband niet goed aansluit.
Dit wit wil ik misschien nog een 2de keer opzetten over 12 uur
Zodat elke kier onder de plakband gevuld is (de stenen zijn niet heel glad)
Twijfel nog of ik die 2de keer moeten doen.
Dan wat langer wachten. Iets van 24 uur en dan zwart over en onder de plakband en als het goed is moet ik dan een redelijk scherpe lijn hebben.
Dan wil ik 12 uur later nog een keer zwart schilderen zodat ik 2 lagen heb, die beiden scherp zijn.
Maar wanneer moet ik de tape verwijderen?
Moet ik wachten tot de zwarte verf droog is?
Moet ik maar een uurtje wachten zodat de verf al iets droog is, maar wellicht nog flexibel?
Of moet ik hem direct na het zwart schilderen al verwijderen?