Ik zoek een ultra wide 34'' oled monitor voor gamen/surfen/werken. Ik dacht eerst aan een VA monitor, maar ik ken mezelf en ik ga daar achteraf spijt van hebben...oled dus maar...duurder, maar nicer veronderstel ik.
Ik heb een budget van maximum 700 euro.
Een bekend merk heeft wel de voorkeur. Een monitor met goede reviews lijkt me betrouwbaarder. Wat ik belangrijk vind is garantie tegen inbranden, dode pixels,...
Ik game momenteel op 1440p zonder problemen met een AMD Ryzen 7600, een AMD Radeon RX 7900 GRE en 32 GB geheugen. De games die ik speel variëren al wel eens. Momenteel is het Cities Skylines, Wow, Mafia, AOE2,...Als ik Youtube moet geloven zal mijn systeem een ultra wide ook wel aankunnen.
Als ik de price watch bekijk vind ik de volgende:
Welke kunnen jullie me aanraden? Is er misschien iets waar ik moet op letten bij het maken van een keuze?
(Edit: Ik heb de MSI nog toegevoegd.)
(Edit: Ik heb nog een tweede Alienware toegevoegd)
(Edit: prijs van MSI aangepast. De prijs is ondertussen omhooggegaan.)
Edit: uiteindelijk voor de Alienware AW3423DWF Zwart gegaan. Die krijgt goede reviews en is het goedkoopst. We zullen zien wat het geeft.
Ik heb een budget van maximum 700 euro.
Een bekend merk heeft wel de voorkeur. Een monitor met goede reviews lijkt me betrouwbaarder. Wat ik belangrijk vind is garantie tegen inbranden, dode pixels,...
Ik game momenteel op 1440p zonder problemen met een AMD Ryzen 7600, een AMD Radeon RX 7900 GRE en 32 GB geheugen. De games die ik speel variëren al wel eens. Momenteel is het Cities Skylines, Wow, Mafia, AOE2,...Als ik Youtube moet geloven zal mijn systeem een ultra wide ook wel aankunnen.
Als ik de price watch bekijk vind ik de volgende:
# | Categorie | Product | Prijs |
---|---|---|---|
1 | Monitors | Alienware AW3423DWF Zwart | € 582,44 |
1 | Monitors | AOC AG346UCD Zwart | € 599,- |
1 | Monitors | Gigabyte MO34WQC Zwart | € 639,12 |
1 | Monitors | Philips Evnia 34M2C6500/00 Grijs | € 619,- |
1 | Monitors | MSI MAG 341CQP QD-OLED Zwart | € 769,- |
1 | Monitors | Alienware AW3425DW Blauw | € 689,- |
Welke kunnen jullie me aanraden? Is er misschien iets waar ik moet op letten bij het maken van een keuze?
(Edit: Ik heb de MSI nog toegevoegd.)
(Edit: Ik heb nog een tweede Alienware toegevoegd)
(Edit: prijs van MSI aangepast. De prijs is ondertussen omhooggegaan.)
Edit: uiteindelijk voor de Alienware AW3423DWF Zwart gegaan. Die krijgt goede reviews en is het goedkoopst. We zullen zien wat het geeft.
[ Voor 16% gewijzigd door Tom Vertommen op 06-08-2025 08:00 ]