Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
KVM switch.
De noodzaak:
- Ik heb thuis een desktop pc met 1 ultrawide monitor. Ik heb van mijn werk een laptop. Omdat ik met regelmaat thuis werk, wil ik de laptop koppelen aan mijn thuis netwerk, zodat ik met een groter toetsenbord en muis (beiden draadloos) en scherm mijn laptop kan bedienen.
Ik wil geen software oplossing, vandaar dat ik aan een KVM switch zit te denken.
Mijn wensen:
- Makkelijk te schakelen tussen thuis pc en laptop
- naast de benodigde poorten wil ik ook graag een aantal extra USB poorten (minimaal 2 extra) voor het aansluiten/opladen van extra apparaten
- Laptop gaat ook vaak mee naar werk, dus moet makkelijk los te koppelen en aansluitbaar te zijn
Wat is je budget?
max 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen specifieke voorkeur. Ik wil wel goede kwaliteit, dus ik ga liever voor wat duurders die dan geen "bijwerkingen" heeft
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige hardware:
- Desktop pc (self build)
- Monitor: Dell P3421W; 1x DisplayPort, 1x HDMI, 1x USB 3.2 (Gen1, 5Gb/s), 1x USB 3.2 (Gen1, 5Gb/s) type-C
- Logitech toetsenbord (K520), draadloos via een usb dongle
- Logitech MX Master 3S, draadloos verbonden via een (2e) usb dongle
- Laptop Microsoft WA 98052 model 1979 (USB-C)
Ik zoek een?
KVM switch.
De noodzaak:
- Ik heb thuis een desktop pc met 1 ultrawide monitor. Ik heb van mijn werk een laptop. Omdat ik met regelmaat thuis werk, wil ik de laptop koppelen aan mijn thuis netwerk, zodat ik met een groter toetsenbord en muis (beiden draadloos) en scherm mijn laptop kan bedienen.
Ik wil geen software oplossing, vandaar dat ik aan een KVM switch zit te denken.
Mijn wensen:
- Makkelijk te schakelen tussen thuis pc en laptop
- naast de benodigde poorten wil ik ook graag een aantal extra USB poorten (minimaal 2 extra) voor het aansluiten/opladen van extra apparaten
- Laptop gaat ook vaak mee naar werk, dus moet makkelijk los te koppelen en aansluitbaar te zijn
Wat is je budget?
max 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen specifieke voorkeur. Ik wil wel goede kwaliteit, dus ik ga liever voor wat duurders die dan geen "bijwerkingen" heeft
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige hardware:
- Desktop pc (self build)
- Monitor: Dell P3421W; 1x DisplayPort, 1x HDMI, 1x USB 3.2 (Gen1, 5Gb/s), 1x USB 3.2 (Gen1, 5Gb/s) type-C
- Logitech toetsenbord (K520), draadloos via een usb dongle
- Logitech MX Master 3S, draadloos verbonden via een (2e) usb dongle
- Laptop Microsoft WA 98052 model 1979 (USB-C)