SMLIGHT slzb-06

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
goede morgen.

ik vermoed een defect, maar misschien ben ik niet de eerste.

ik heb 2 slzb-06 sticks gekregen.

1 werkt prima op poe. De achterlampje branden, apparaat werkt en is instelbaar.
Nummer 2 heeft geen brandende lampjes achter, maar poe doet het. Data gaat niet via de utp poort, maar alleen via wifi

ik ben al met de verkoper aan het praten, maar wou gewoon even weten of andere het ook misschien ooit hebben ervaren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5KZjSqiX66c51zvBK6PW7q2AZw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eCFhmY5wFAx4U3FdRSgDI1Xa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bd4NrxR2NSLqhLE4lvUOfbuk72I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tQevY12VKaVkvA4WLwyjuip0.png?f=fotoalbum_large
de one die gewoon via poe gevoeg wordt en zijn data verwerkt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxCAn2QzBamYthiZ0fW4fovh-uw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KjylNeYeSoS2LtIoASEDbt1q.png?f=fotoalbum_large
de ene die wel voeding krijgt via poe, maar dat niet laat zien (het staat ook niet in mijn switch dat hij voeding krijgt, maar voor de verbinding wifi nodig heeft... de verbinding op kabel zetten geeft een onbereikbaar apparaat

[ Voor 38% gewijzigd door jack zomer op 05-08-2025 13:28 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:07

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Zou defect kunnen zijn ja. Beide up to date?

Enige dat opvalt is dat die op wifi op router staat en niet als coördinator. Geen idee of dat de boel anders maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Septillion schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 09:57:
Zou defect kunnen zijn ja. Beide up to date?

Enige dat opvalt is dat die op wifi op router staat en niet als coördinator. Geen idee of dat de boel anders maakt?
ja beide zijn up to date.

Zal vanavond de cooridnator en router eens om draaien,
Verwacht eigenlijk niet dat dat het verschil maakt in werking, vermoedelijk wel in temp.

volgens de winkel werkt het niet met ubiquiti poe. ik ruik BS. volgens mij zal ik niet de eerste zijn met een ubi switch met poe. ik ga nog wel even 2 andere poorten testen vanavond. en daarna wacht ik smlight af
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BuHm7EbPzKYDoUSz0v-lXiMGsME=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uJfJLTzDs7fbVojUkRxnjCG8.webp?f=fotoalbum_large
Heb het maar even aan smlight gevraagd.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:07

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
@jack zomer Moderne Ubiquiti volgt gewoon 802.3af/at/bt dus lijkt me ook BS. Je moet alleen niet de oude "24V passive" aangezetten. Hebben op de Hackerspace een (volgens mij SLZB-06M) ook gewoon aan een Unifi switch.

Andere kant, als iets alleen met een USB-A naar USB-C kabel werkt dan heb je niet aan de USB spec gehouden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:57
Bij mijn ouders draai ik al een halfjaar dezelfde module op een Unifi us 8 60W Poe switch zonder enige probleem ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
jack zomer schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:56:
goede morgen.

ik vermoed een defect, maar misschien ben ik niet de eerste.

ik heb 2 slzb-06 sticks gekregen.

1 werkt prima op poe. De achterlampje branden, apparaat werkt en is instelbaar.
Nummer 2 heeft geen brandende lampjes achter, maar poe doet het. Data gaat niet via de utp poort, maar alleen via wifi

ik ben al met de verkoper aan het praten, maar wou gewoon even weten of andere het ook misschien ooit hebben ervaren.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
de one die gewoon via poe gevoeg wordt en zijn data verwerkt.
[Afbeelding]
de ene die wel voeding krijgt via poe, maar dat niet laat zien (het staat ook niet in mijn switch dat hij voeding krijgt, maar voor de verbinding wifi nodig heeft... de verbinding op kabel zetten geeft een onbereikbaar apparaat
Ik heb hetzelfde gehad en kreeg een nieuwe opgestuurd. Er schijnt een batch te zijn geweest waar dit voor kan komen.
Pagina: 1