no such thing as legitimate interest cookies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-08 09:06
Ik ben het beu om bij sommige sites meer dan 60 vinkjes uit te klikken voordat alle cookies uitgezet zijn. De vraag is of dat ook echt zo is.

Ik heb Norton 360 waarin ook een antitracker zit opgenomen. Zou dat betekenen dat ik de vinkjes van de cookiechecker niet meer hoef uit te vinken en moet geloven dat Norton deze tracking cookies zelf blokkeert?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

1: afschaffen van legitimate interest cookies betekent juist dat je heel veel meer vragen gaat krijgen ;) (En zou allerhande bijwerkingen hebben)

2: meten is weten. Knikker alle cookies weg. Zeg overal nee op / maak overal bezwaar tegen en zie in de development tools van je browser (Firefox en Edge: F12) welke cookies van welke domeinen worden geplaatst. Knikker alle cookies weg. Laat de tool draaien, zeg overal ja op en herhaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-08 09:06
Dat is een checkmethode die ik ga uitproberen.
zonder antitracker en met antitracker (cookies uit en aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou het wel in een private window doen. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron