Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29
Mijn Pixel 6 is op sterven na dood. Tijd voor vervanging. Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat het toestel goede foto's maakt. En dan heb ik het vooral over familiekiekjes, dus een uitgebreide vergelijking op DxOmark waarbij ze ruis aantonen in een linkerbovenhoek, dat boeit me niet zo.

Voor familiekiekjes zijn waarschijnlijk de non-ultra/pro toestellen al voldoende, maar ik zou wel graag minimaal 5x zoom willen hebben, zo kom je ook al op een ultra. En met een prijs van rond de €1000 is dat op dit moment ook wel binnen mijn budget.

Waar kies ik nu voor?
- Pixel 10 pro. Nog niet gereleased, maar zit er aan te komen. Prestaties zullen net iets beter zijn dan de Pixel 9 pro
- Samsung S25 ultra. Zou ik overwegen omdat ik (met verlenging) iets goedkoper uit ben
- Xiaomi 15 ultra. Natuurlijk de cameraphone van dit moment. Maar mogelijk ook wat overkill.

Belangrijk voor mij is dus vooral snelle autofocus en levendige, natuurgetrouwe foto's. Iemand die een duit in het zakje wil doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waar twijfel je over? Je hebt al het een en ander aan vooronderzoek gedaan, maar je hebt een lijst van toestellen die allemaal top zijn, maar wel verschillend (alhoewel er eentje niet uit is). Er zijn goede redenen om voor elk van deze toestellen te kiezen, maar een deel hangt ook echt af van persoonlijke voorkeur. Want voor de rest kan je aan deze high end toestellen geen buil vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Je gebruikt een telefoon dagelijks, dus als je zelf aangeeft dat de 15 Ultra de beste telefoon is, en rond je budget zit, waarom voor minder gaan en een paar tientjes uitsparen? Geniet van de luxe zolang het kan.