Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Soundbar voor een LG C3.

Wat is je budget?
500 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
films, gaming, muziek voor in de huiskamer

Wat heb je zelf al gevonden?
LG DS90TR 7.1.3

Welke vragen heb je hier nog over?
ik heb deze gezien omdat ik al een lg heb, er is ook een 5.1.1 variant voor 50 euro minder

Graag jullie adviezen welke soundbar handig is voor deze doeleinde. ik ben niet helemaal thuis in de soundbar wereld. merkt dat speakers van de lg vooral in dialoog slecht werken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:09
Je kunt beter naar een Samsung Q930D kijken, werkt goed samen een LG TV en biedt een betere geluidskwaliteit vergeleken met de door jouw genoemde soundbars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
en dat verschil zit dan voornamelijk in de 9.1.4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:09
Deels, maar voornamelijk betere dialoog en surround weergave. Ook biedt de Q930 kamer kalibratie/ correctie aan waardoor het geluid wordt aangepast aan jouw kamer akoestiek, verwacht hier geen wonderen van maar het heeft wel degelijk een positieve effect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koen!
aah okee thanks! ik vergelijk harde feiten omdat dat het enige is wat ik kan vergelijken haha