Ik heb op dit moment in de keuken een inbouw combioven met stoomfunctie van siemens met daarboven een losse stoom(oven?) die alleen gerechten kan stomen.
Deze stoomoven is vrij beperkt (geen sous vide) en wij gebruiken hem nooit omdat je ook iedere keer het hele ding moet schoonmaken (zit een bakje water in wat leeg moet, maar er niet uit kan...
)
Nu ben ik op zoek naar ideeën om dit apparaat mee te vervangen.
Dingen waar ik zelf al aan gedacht heb:
- Extra losse oven of combioven. (Dit lijkt het meest logisch)
- Koffiezetaparaat (Maar ik heb al een heel fijne half automaat, dat wordt lastig te evenaren).
- Vriezer (We hebben nu geen vriezer in de keuken). Ik denk dat daar alleen niet genoeg ruimte voor is.
- Bruiswater maker (weet alleen niet of dit als inbouw bestaat)
Zijn er nog tweakers met een goed idee? Grappige/onlogisch ideen worden ook zeker gewaardeerd
Deze stoomoven is vrij beperkt (geen sous vide) en wij gebruiken hem nooit omdat je ook iedere keer het hele ding moet schoonmaken (zit een bakje water in wat leeg moet, maar er niet uit kan...

Nu ben ik op zoek naar ideeën om dit apparaat mee te vervangen.
Dingen waar ik zelf al aan gedacht heb:
- Extra losse oven of combioven. (Dit lijkt het meest logisch)
- Koffiezetaparaat (Maar ik heb al een heel fijne half automaat, dat wordt lastig te evenaren).
- Vriezer (We hebben nu geen vriezer in de keuken). Ik denk dat daar alleen niet genoeg ruimte voor is.
- Bruiswater maker (weet alleen niet of dit als inbouw bestaat)
Zijn er nog tweakers met een goed idee? Grappige/onlogisch ideen worden ook zeker gewaardeerd