Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandita
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 22:51
Mijn vraag
Laatst had ik twee online betalingen via google wallet en de verkoper schijnt automatisch mijn Wise card te kiezen. Dit is niet handig ik wil graag dat het van mijn Rabo betaald wordt. Kun je dit zelf veranderen? Ik krijg geen optie om een kaart te kiezen. Heb nog een visa en Mastercard in de Wallet. Ik wil de betaling niet cancellen voor het geval de hele betaling dan misgaat. Dus ik weet niet of cancellen je een optie geeft voor een andere kaart (zelfde methode online via Wallet/google pay).

Dit is niet de standaard kaart voor contactloze betalingen in de fysieke winkel, dat is wat anders en werkt wel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android mobiel google pay / wallet

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:57
Wat ik gemerkt heb, er zit verschil tussen Google Wallet app op je telefoon en betalen via de Google Pay service bij online diensten.
Google Pay services moet je online via de website beheren en staan los van de Wallet app voorkeuren op je telefoon.
Dus ik zou het in die hoek zoeken.

Daarnaast speelt ook de voorkeur van de verkoper een rol. Bij sommige diensten zie ik inderdaad een andere kaart verschijnen dan bij andere diensten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandita
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 22:51
Heb op beide gekeken website en app. Alles nagelopen. Als ik er aan denk zou ik de Wise kaart er tijdelijk af kunnen halen en kijken wat er gebeurt. Komt niet zo vaak voor deze manier van betalen. Ik moet alleen zorgen dat er genoeg geld op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:12
Gaat dit over draadloze betalingen met je gsm dan kan volgende misschien werken:

Ga naar je Wallet, klik op je icoon rechtsboven en dan op Betaalmethoden. Kies een kaart en druk op de 3 puntjes rechtsboven. Dan krijg ik volgende optie:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_KS5-fpSTb3aHBLMpE_2T_w3t4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/05KR1K3Nz9XRd58nwv3p8OI8.jpg?f=fotoalbum_large