Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-09 07:36
Beste Tweakers,

Ik probeer Telegram op mijn nieuwe telefoon te activeren maar het lukt niet om de code daarvoor te ontvangen.

Telegram heeft ooit op m'n vorige telefoon gestaan maar ik heb het ook weer verwijderd.

Nu probeer ik het dus te activeren op m'n nieuwe telefoon en krijg ik de melding dat de code naar mijn oude device is gestuurd. Op m'n oude telefoon Telegram opnieuw geïnstalleerd maar ook hier kan ik niet activeren. Eerst zonder simkaart en ook met simkaart zonder succes.

Ik heb meerdere mails gestuurd naar Telegram vanaf mijn oude en nieuwe telefoon maar daar wordt niet op gereageerd.

Weet iemand een andere6mogelijkheid om Telegram te activeren op m'n nieuwe telefoon?

Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via nossie63 op 05-08-2025 11:52)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Ik las ergens over problemen met de normale Telegram app, maar dat Telegram X wel zou moeten werken. Niet geschoten....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@nossie63 is er ook een mogelijkheid om telegram te activeren via een sms?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Ik las ergens over problemen met de normale Telegram app, maar dat Telegram X wel zou moeten werken. Niet geschoten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-09 07:36
rens-br schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 12:25:
@nossie63 is er ook een mogelijkheid om telegram te activeren via een sms?
Die was er wel maar dat doen ze niet meer. Ze sturen de code via de app... Maar dan heb je wel een werkende app nodig en daar zit het probleem.
swhnld schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 23:07:
Ik heb dat idd nog niet geprobeerd. Ik dacht dat ik daar hetzelfde probleem zou hebben. Ik ga dat vandeweek eens proberen. Thanks 👍🏼

Aanvulling:

Het is gelukt en vervolgens kon ik ook de originele Telegram activeren want de activatiecode ontvang je ook in Telegram X
Ik heb het volgende gedaan:

- Download en installeer Telegram X

- Open Telegram X en geef je telefoonnummer op

- Ontvang sms en activeer Telegram X

- Ga naar de originele Telegram en geef opnieuw je telefoonnummer op

- Ontvang de code in Telegram X en gebruik die om de originele Telegram te activeren

En klaar, dank je wel @swhnld

[ Voor 26% gewijzigd door nossie63 op 05-08-2025 00:43 . Reden: Aanvulling ]