Hi,
Ik kijk met een Pricewatch filter naar specs en prijzen. Het valt me op dat in de zoeklijst de laagste prijs nergens mee te matchen is, en op de producten is de minimumprijs ook niet terug te vinden bij een winkel.
Genoemde prijs van 13,96 kan ik in ieder geval niet herleiden.
Eerste gedachte is dat in de prijs de verzendkosten erbij in zitten (niet handig bij bestellen van meer) maar dat is niet zo. Een tweede gedachte dat de laagste/minimumprijs zonder BTW is zou kunnen, een prijs van Office Centre klopt op een paar cent na, echter dan weer met BTW en incl verzendkosten. Vreemd! Bij de meesten klopt de winkelprijs incl BTW zonder verzendkosten gewoon.
Is dit een bug of kijk ik ergens verkeerd?
Zoeklijst:
/f/image/VxD3yfKmG46RG8odTOtfHDWw.png?f=fotoalbum_large)
Product:
/f/image/sNRUCwsZoIT6SsPyqgAtD12s.png?f=fotoalbum_large)
Het is wel jammer, het valt zo tegen dat het telkens een stukkie duurder is
Ik kijk met een Pricewatch filter naar specs en prijzen. Het valt me op dat in de zoeklijst de laagste prijs nergens mee te matchen is, en op de producten is de minimumprijs ook niet terug te vinden bij een winkel.
Genoemde prijs van 13,96 kan ik in ieder geval niet herleiden.
Eerste gedachte is dat in de prijs de verzendkosten erbij in zitten (niet handig bij bestellen van meer) maar dat is niet zo. Een tweede gedachte dat de laagste/minimumprijs zonder BTW is zou kunnen, een prijs van Office Centre klopt op een paar cent na, echter dan weer met BTW en incl verzendkosten. Vreemd! Bij de meesten klopt de winkelprijs incl BTW zonder verzendkosten gewoon.
Is dit een bug of kijk ik ergens verkeerd?
Zoeklijst:
/f/image/VxD3yfKmG46RG8odTOtfHDWw.png?f=fotoalbum_large)
Product:
/f/image/sNRUCwsZoIT6SsPyqgAtD12s.png?f=fotoalbum_large)
Het is wel jammer, het valt zo tegen dat het telkens een stukkie duurder is