Vanaf / Laagste prijs niet goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:57

zaadstra

Überprutser

Topicstarter
Hi,

Ik kijk met een Pricewatch filter naar specs en prijzen. Het valt me op dat in de zoeklijst de laagste prijs nergens mee te matchen is, en op de producten is de minimumprijs ook niet terug te vinden bij een winkel.
Genoemde prijs van 13,96 kan ik in ieder geval niet herleiden.

Eerste gedachte is dat in de prijs de verzendkosten erbij in zitten (niet handig bij bestellen van meer) maar dat is niet zo. Een tweede gedachte dat de laagste/minimumprijs zonder BTW is zou kunnen, een prijs van Office Centre klopt op een paar cent na, echter dan weer met BTW en incl verzendkosten. Vreemd! Bij de meesten klopt de winkelprijs incl BTW zonder verzendkosten gewoon.

Is dit een bug of kijk ik ergens verkeerd?

Zoeklijst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q182MRB5A0vdEay1HIbiM4NB1QM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VxD3yfKmG46RG8odTOtfHDWw.png?f=fotoalbum_large

Product:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfjqYEdeIOiukAQp2cnsLL0pXZk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sNRUCwsZoIT6SsPyqgAtD12s.png?f=fotoalbum_large

Het is wel jammer, het valt zo tegen dat het telkens een stukkie duurder is >:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhinosaur
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik denk dat er een tijd zit tussen het indexeren van de prijzen en ze daadwerkelijk aanpassen in het overzicht. Vermoed dat het daardoor komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Het is de prijs van Update.nl: 20,91 - 6,95 = 13,96

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 13:29
Is dat een update van de PriceWatch weergave, dat je niet meer de kale prijs zonder verzendkosten ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
vanaalten schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:19:
Is dat een update van de PriceWatch weergave, dat je niet meer de kale prijs zonder verzendkosten ziet?
Helaas wel ja, een hele irritante update. Loopt ook al een topic met klachten over.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:36
vanaalten schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:19:
Verzendkosten niet meer in pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Om de discussie centraal te houden, sluit ik dit topic :) Graag dus verder in het andere topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.