Sinds november wonend in ons nieuwe huis. Alles netjes maar het lijkt erop dat de dakbedekking op het balkon scheef is. Er blijft water op staan.. Ook zie ik deze rare soort van patches, is dit van reparaties of is dit iets om vlonder balken op te leggen? Ze lagen er nu grotendeels niet op in ieder geval..
Hoe erg is dit denken jullie, en op welke termijn zou er iets moeten gebeuren? Beneden hebben we geen merkbare vochtproblemen, hoewel ik wel op een aantal plekken "pops" zie in het beton, die op andere etages niet aanwezig zijn. Wat ik lees is dat die pops niet persé van vocht komen, maar wel ervan van kan komen.
Helaas zit de onderste regenpijp van dit dakje (waar ook van het hoge dak, via het balkon, regen op wordt afgevoerd) behoorlijk vol met stenen, troep, etc, dus dat loopt niet goed weg. Beetje zitten porren met een trekveer, en is al iets beter, maar niet echt top. Ik vermoed dat het water zich heeft opgehoopt en een kuil heeft gevormd aan de rand van het bewoonde deel van het huis.
:strip_exif()/f/image/Aw3oEMY698sbEoXvWh2oNt5L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZxgE2tMEq4HElTSs00mUlxlO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NOlrQc1TV5IDXV069gXkbMgD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZtRvSEZ6Az9DJwSO3ivnUus.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe erg is dit denken jullie, en op welke termijn zou er iets moeten gebeuren? Beneden hebben we geen merkbare vochtproblemen, hoewel ik wel op een aantal plekken "pops" zie in het beton, die op andere etages niet aanwezig zijn. Wat ik lees is dat die pops niet persé van vocht komen, maar wel ervan van kan komen.
Helaas zit de onderste regenpijp van dit dakje (waar ook van het hoge dak, via het balkon, regen op wordt afgevoerd) behoorlijk vol met stenen, troep, etc, dus dat loopt niet goed weg. Beetje zitten porren met een trekveer, en is al iets beter, maar niet echt top. Ik vermoed dat het water zich heeft opgehoopt en een kuil heeft gevormd aan de rand van het bewoonde deel van het huis.
:strip_exif()/f/image/Aw3oEMY698sbEoXvWh2oNt5L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZxgE2tMEq4HElTSs00mUlxlO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NOlrQc1TV5IDXV069gXkbMgD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZtRvSEZ6Az9DJwSO3ivnUus.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xfx5wIouBuLd9YTuHGvTI8wT.jpg?f=fotoalbum_large)