Hoi
Ik post maar even hier, in de hoop dat ik goed zit.
Ik heb nog een NUC over thuis, met een 500GB ssd.
Ik wil die graag aan mijn netwerk koppelen en daar al mijn muziek opzetten.
Die muziek wil ik dan streamen op de systemen die ik uitkies thuis, bijv. Sonos of mijn Denon versterker of de jbl speakers.. En dat uitkiezen van muziek zou ik dan willen doen mbv een app op zowel Android als ipads.
En het zou fijn zijn als ik die NUC kan benaderen om er meer of minder muziek op te zetten.
Wat is een leuk, liefst open source, systeem om daar mee aan de slag te gaan? Oja. Wel WAF
Ik las zelf iets over Roon, maar daar hangt me een prijskaartje aan. Ik heb geen bezwaar om iets eenmaligs aan te schaffen, maar dit is te voor mij.
Systeem mag op Windows draaien als het moet maar ik prefereer linux voor dit
Ik post maar even hier, in de hoop dat ik goed zit.
Ik heb nog een NUC over thuis, met een 500GB ssd.
Ik wil die graag aan mijn netwerk koppelen en daar al mijn muziek opzetten.
Die muziek wil ik dan streamen op de systemen die ik uitkies thuis, bijv. Sonos of mijn Denon versterker of de jbl speakers.. En dat uitkiezen van muziek zou ik dan willen doen mbv een app op zowel Android als ipads.
En het zou fijn zijn als ik die NUC kan benaderen om er meer of minder muziek op te zetten.
Wat is een leuk, liefst open source, systeem om daar mee aan de slag te gaan? Oja. Wel WAF
Ik las zelf iets over Roon, maar daar hangt me een prijskaartje aan. Ik heb geen bezwaar om iets eenmaligs aan te schaffen, maar dit is te voor mij.
Systeem mag op Windows draaien als het moet maar ik prefereer linux voor dit
[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 04-08-2025 08:55 ]