Lange verzending Amazon.

Pagina: 1
Acties:
  • 597 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:02
Bel Amazon?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

dragonhaertt

@_'.'

Dan zijn ze niet meer op voorraad en moeten ze uit China komen.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

en koop je van Amazon zelf of van een andere verkoper op het Amazoneplatform?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

Croga

The Unreasonable Man

Tsja... What can I say.....
Amazon is al jaren zo'n beetje de slechtste plek om iets te kopen. Voorheen hadden ze al algorithmes lopen welke van de producten van hun platform gebruikers goed verkochten om die dan zelf voor minder geld te gaan verkopen én voorrang te geven op de zoekfunctie. Tegenwoordig doen ze dat blijkbaar ook al via dropshipping.

Ik geloof geen seconde dat het in "een andere Amazon warehouse" staat. Dat is gewoon blinde dropshipping van Amazon zelf. Het moet nog geproduceerd worden in China wanneer jij je bestelling doet.

De oplossing? Niet accepteren, niet meer bij Amazon kopen. Mijn ervaringen met Bol.com zijn al 100 keer beter dan Amazon, ondanks dat hun model sterk vergelijkbaar is. En nog beter zou zijn om het bij een winkel met een fatsoenlijke reputatie te kopen. Het is niet voor niks dan Amazon ook hier op Tweakers een 3/5 status heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

Croga

The Unreasonable Man

cheap. schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 07:40:
Azerty, megekko, bol.com zijn allemaal goed en die leveren met postnl wat snel is maar ik maak me meer zorgen om de garantie daar en de prijzen zijn vaak wel een stukje hoger. Niet zo veel maar telt wel al snel op.
Waarom zou je je zorgen maken over de garantie bij die bedrijven? Als je hier op Tweakers kijkt naar de reviews doen ze het gewoon goed en is er geen reden tot zorg.

En wat prijs betreft: het is mischien een dooddoener maar goedkoop is duurkoop. De prijs komt ergens vandaan en je krijgt de waarde waar je voor betaald. In dit geval is Amazon gewoon de zoveelste dropshipper en hetzelfde product is bij Ali Express of Temu gegarandeert goedkoper te krijgen.
cheap. schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 07:40:
Mijn leveringen zijn voornamelijk soepel verlopen tot op dit moment. Over laatst krijg ik soms ook wel eens een vervallen product of iets kapot binnen maar meestal is het gewoon goed.
Dit bewijst de stelling "goedkoop is duurkoop". Ik koop al zeker 20 jaar bij de gerenomeerde webshops in de pricewatch en computerspul wat kapot aan gekomen is kan ik op de vingers van 1 hand tellen. En dan heb ik niet eens al m'n vingers nodig. Als jij dat in korte tijd al een aantal keer hebt mee gemaakt dan is dat gewoon een hele slechte ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:00
Zoals dit?

Ik heb dat inderdaad een paar keer gezien. Ging er vanuit dat het een bug was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5hR2bx-1PsxR_MJAQOo114sZjA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2UtQDiYpcUO1COVwVsI53nxp.jpg?f=user_large

Amazon zie ik als aliexpress met levering volgende dag tegen een prijs. Maar soms ook daadwerkelijk goede deals op “westerse merken” om het maar even zo te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:49

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit hoort meer bij de shopreviews thuis ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.