E-tech PCI56MO met WinY2K doet ut weer niet! :-(

Pagina: 1
Acties:

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Hallo mensen,

Ja, ik heb de search gebruikt en al veel dingen geprobeert die ik heb gelezen maar het wil me maar niet lukken.

Ik heb een E-tech Bullet Intern modem (PCI56MO), deze wil ik ook onder win 2000 aan de praat krijgen. Onder win98se werkt ie gewoon prima.

Ik heb de win 2000 drivers van de www.e-tech.nu site gedownload en netjes geinstalleerd als windows hem herkent.

Dat gaat dus allemaal goed, dan kan je nog kijken bij apparaten beheer of je modem goed werkt door bij de properties op iets te klikken en dan checkt ie de commands en dan verschijnt er zo'n lijstje als dat verschijnt zou hij moeten werken. Dus niet.

Ga ik naar de phone dialer van win 2000 dan probeer ik men mobieltje te bellen en ik krijg dan een melding met , there was no response from the bla bla bla.

Je hoort het modem ook verder niks doen, van bellen ofzo.

Ik weet het effe niet meer...
Maaybe iemand anders wel!?

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
In mijn laaste poging heb ik het eindelijk voorelkaar gekregen!

Wat heb ik gedaan, de driver die ik had gedownload bij www.e-tech.nu voor win2000 had ik uitgepakt.

Een van de bestanden heet sm56set.exe die heb ik voor de gein eens aangeklikt en hij kwam met een melding van wilt u de software upgrade enz enz enz, steeds op okay geklikt.

Vervolgens wat ie dan heeft gedaan is je modem goed geuninstalled en hij reboot je maschiene. Als dat is gebeurt detecteerd win2000 je modem goed en wijs je hem waar je je drijvers hebt staan en dan installeerd hij je modem en bij mij deed ie het daarna.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38