_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
This domainname has already been registered and is not available.
whois dpc.nl@whois.nic.nl
[whois.nic.nl]
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/bestaat.lp
Domain name:
dpc.nl (first domain)
Organisation:
Digital Printing Center N.V.
Wegastraat 29
2516 AN 'S-GRAVENHAGE
Administrative Contact:
[knip]
Technical Contact:
[knip]
Technical Contact:
[knip]
Registrar:
Wirehub! Internet B.V./p
Westzeedijk 487
3024 EL ROTTERDAM
Domain Nameservers:
ns.wirehub.net 194.165.94.1
ns2.wirehub.net 194.165.94.5
Domain first registered: 11-11-1996
Record last updated: 12-11-1996
Record maintained by: NL Domain Registry
We spend our years as a tale that is told
[gw.domain-registry.nl]
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/bestaat.lp
Domain name:
dpc.nl (first domain)
Organisation:
Digital Printing Center N.V.
Wegastraat 29
2516 AN 'S-GRAVENHAGE
helaas.
Maar kan iemand mij vertellen hoe dat werkt met subdomeinen? Stel ik had www.dpc.nl, had ik dan ook zo www.teamcoldfusion.dpc.nl kunnen aanmaken??
Ik heb gisteren www.clanoftoet.com geregged bij stargateinc. Kost slecht $8,85, inclusief masking. Onze site staat nu op f2s, maar dat is door masking niet te zien. klik hier en je ziet wat ik bedoel.Op maandag 17 september 2001 22:49 schreef ColdFusion het volgende:
Waar kan ik trouwens het beste (lees goedkoopste) die naam reggen? Heb nix geen service, servers of wat dan ook nodig. Dat hebben we allemaal in eigen huis.
P.s. no spam intended!!!!
PS. niet persoonlijk opvatten heinrich, maar die site van jullie. Het is een stuk duidelijker als je de lege cellen van de tabel ook een inhoudt geeft. Gewoon een spatie is voldoende. Is het een stuk duidelijker
* ColdFusion geeft gewoon een vriendelijke tip
Thnx ColdFusionOp maandag 17 september 2001 23:07 schreef ColdFusion het volgende:
Thanx.
PS. niet persoonlijk opvatten heinrich, maar die site van jullie. Het is een stuk duidelijker als je de lege cellen van de tabel ook een inhoudt geeft. Gewoon een spatie is voldoende. Is het een stuk duidelijker![]()
Damn wat een voorwaarden! Met name:Op maandag 17 september 2001 23:00 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren www.clanoftoet.com geregged bij stargateinc. Kost slecht $8,85, inclusief masking. Onze site staat nu op f2s, maar dat is door masking niet te zien. klik hier en je ziet wat ik bedoel.
P.s. no spam intended!!!!
Je kunt hier dus een domein reggen, die ze vervolgens niet aan je toekennen (en zelf opeisen / doorverkopen14. Right Of Refusal.
We, in our sole discretion, reserve the right to refuse to register or reserve your chosen domain name or register you for other Stargate service(s), or to delete your domain name within thirty (30) calendar days from receipt of your payment for such services. In the event we do not register or reserve your domain name or register you for other Stargate service(s), or we delete your domain name or other Stargate service(s) within such thirty (30) calendar day period, we agree to refund your applicable fee(s). You agree that we shall not be liable to you for loss or damages that may result from our refusal to register or reserve, or delete your domain name or register you for other Stargate service(s)
Gewoon een spatie is niet voldoende.. Een spatie wordt genegeerd. Een daarentegen werkt wel... (Non-Breakable-SPace)Op maandag 17 september 2001 23:07 schreef ColdFusion het volgende:
Thanx.
PS. niet persoonlijk opvatten heinrich, maar die site van jullie. Het is een stuk duidelijker als je de lege cellen van de tabel ook een inhoudt geeft. Gewoon een spatie is voldoende. Is het een stuk duidelijker![]()
...
Ja dat bedoel ikOp maandag 17 september 2001 23:29 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Gewoon een spatie is niet voldoende.. Een spatie wordt genegeerd. Een daarentegen werkt wel... (Non-Breakable-SPace)