Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
4x unbuffered geheugen is als het werkt sowieso niet echt een pretje... Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/225812/1?limit=50.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
ok.ikke zien..als het goed is moet het werken
Het meest unieke van dit plankje zijn de vier DIMM slots, die zoals verwacht tegelijk kunnen werken zonder registered geheugen te gebruiken. Abit noch AMD ondersteunt een dergelijke configuratie, maar toch zijn de ontwerpers van Abit er in geslaagd om het te laten werken. Als je wil gaan overklokken is het wel ten zeerste aan te raden identieke reepjes te gebruiken.
[topic=225812/1/50]
| I've got permission to color outside the lines |
ik heb besteld (ff men lijstje. niet weggoioen to alle mods!)
abit kg7
kingston 4x256 mb ram
silverado noise control
dit lijtk mij wel goed..en aangezien er volgends dat topic wel kon...heb ik et maar gedaan!
abit kg7
kingston 4x256 mb ram
silverado noise control
dit lijtk mij wel goed..en aangezien er volgends dat topic wel kon...heb ik et maar gedaan!
Waarom niet gelijk registered spul besteld bij Crucial? Kost je maar 124,- per reep (plus 43,- verzendkosten) en je hebt de garantie dat 't goed zal werken met alle vier tegelijk.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
tja..nu te laat
maar ze hadden et ook getest.. lekker boeiend.. ik zie wel..anders verkoop ik ff aan men broer een reepje
Zoals ik al zei in die andere thread, kun je als je 4 unbuffered DIMMs gebruikt, niet je geheugen op de snelheden draaien die je kunt krijgen als je 2 unbuffered DIMMs of 4 registered DIMMs erin gooit. Hij wordt wat kieskeuriger bij meer dan 2 DIMMs. Maar het werkt allemaal wel, ja
.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Pagina: 1