Zonnescherm bevestiging komt langzaam los

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanhengel
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-09 14:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzWbX0Z4gkoyQoyfLuRlHAri6Tw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vi5tJVRJNt9NFPmlyIrSO7k4.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand of, en hoeveel, kwaad dit kan? Moet ik me zorgen maken?

Hij is anderhalf jaar geleden ongeveer bevestigd met (dacht ik) chemisch anker. Zonnescherm is van de Zonwering fabriek en bevestiging via een tweetal mannen die ik via werkspot had gevonden. Heel langzaam lijkt hij nu steeds iets losser te komen.

Het is nog niet dat ik in de stress schiet, maar hoor toch graag wat jullie er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Lijkt me niet goed. Komen behoorlijk wat krachten op de bouten/aansluiting bij een open schem en een beetje wind.

Moest ook meteen aan dit topic denken:

Zonnescherm valt van de muur.

Nadeel voor je is dat je zelf e.e.a. hebt geregeld, daardoor heb je wellicht wat meer uitdaging om de werkspot mannen in beweging te krijgen om (kostenloos?) terug te komen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimselman
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 22:08
Bijzonder dat de bouten uit de muur komen als er chemische ankers zijn gebruikt. Je zou dan eerder verwachten dat densteen losgetrokken wordt.
In ieder geval niet uitklappen, ingeklapt zal het wel blijveb hangen want dan komt er niet zoveel kracht op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:36
ja dat kan kwaad
ja je moet je zorgen aken
ja je moet de installateurs terugroepen en die moeten het nu goed doen. waarschijnlijk met een langere beugel.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:50
Het loslatende voegwerk en de scheuren in de buurt van de bevestiging doen mij vermoeden dat er ooit nogal wat krachten zijn losgelaten op dit deel.
Ik zou er iemand bijhalen die iets meer verstand heeft van zonneschermen en hoe deze fail safe te bevestigen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:25
@hansvanhengel
Dit is een grap, toch?

De bout komt uit de muur, allemaal scheuren en losse voegen, en dan de vraag of dit kwaad kan? |:( 8)7

Direct zonnescherm intrekken en iemand erbij halen!

[ Voor 18% gewijzigd door chrisborst op 01-08-2025 18:29 ]

Pagina: 1