Een nieuwe Geforce; Powercolor of Leadtek

Pagina: 1
Acties:

• Dragonator
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 18:32
Ik wil graag een GeForce 2 GTS Pro, TV-out 64 DDR kopen maar ik weet niet welk merk. Ik zit nog te twijfelen tussen Leadtek en Powercolor. Een groot verschil is de prijs. Is het verschil in kwaliteit dan ook zo groot? Please help?
I rest my case. *D

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
wat denk je nou zelf.... SEARCH...

| I've got permission to color outside the lines |

• Dragonator
  • Laatst online: 22-08 18:32
Ik heb echt geen flauw idee. So Please Help.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
[topic=205820/1/50] Hiero, en dan nu een SLOT hierop.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

powercolour = rommel.
leadtek = goed (niét uitstekend of zeer goed, maar gewoon goed).

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:36
heb je geld zat: leadtek heeft de beste TV out
heb je geld tekort: Powercolor = cheap

it's so simple :)

- hardware always changes.. -

• FMS
  • Niet online

FMS

dit is echt zo'n UTFS topic, maar dan moeten mensen niet verkeerd advis gaan geven. Leadtek is een top merk, leadtek maakt al vanaf 1986 pro vidkaarten. wel es van win-fast gehoord? duh

leadek (is niet alleen mijn mening) een van de beste, met elsa. nou denken mensen dat gainward of hercules beter zijn. omdat ze duur zijn, of een mooi kleurtje hebben, |:( niet dus. lees maar es die benches en de review's, en niet van die reviews waar ze punten geven voor de "3D-bril" of VIVO. want die gebruik je toch nooit. het gaat er om of de kaart goed 2D heeft, goed TVout en of die goed te OC'en is.

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

T`ja...er zijn ook mensen zonder problemen met de powercolor,wat je ff moet uizoeken is welk mem er op zit,er scheinen pk`s in omloop te zijn met brak merkloos geheugen,ik zelf heb er samsung op zitten en dat is wel ok.
Van leadtek zijn er geloof ik geen "rare" verhalen dus als de krappe beurs toch lieft ook in ogenschouw genomen dient te worden eerst het pk kaartje uit de doos lichten en kijken wat er op zit......let ook op dat er geen 6 nano.sec.mem op zit maar dat dit lager is,snappie??

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Verwijderd

Heb net mijn Leadtek Geforce 2 Pro 64 Mb Tv-Out binnen, eerste indruk is uitstekend. Zit gewoon 5ns geheugen op en draait als een tiet. Heb um nog niet overgeklokt dus weet niet wat daarin de mogelijkheden zijn.
Pagina: 1