Software Boeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
categorie: Software boeken

De categorie lijkt te bestaan, maar lijkt in V&A niet te vinden. Ook staan er niet heel veel producten in.. en is de hoofdcategorie Componenten en Randapparatuur ietwat vreemd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1Su6WdKjgC8ywdQufrNJWoifZg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RQRIqUs3j0ZphgfxotOsyCEH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Olaf van der Spek De categorieën voor boeken zijn uitgezet voor weergave in de Pricewatch en V&A. Dat wil zeggen dat je er niet direct naartoe kan navigeren, alleen indirect als er bijvoorbeeld een product in staat of via een andere koppeling met een nieuwsartikel oid.

De hoofdcategorie ICT-boeken is een overblijfsel uit het verleden. Er was een tijd dat deze automatisch werd gevuld via een koppeling met een shop. Dat is op een gegeven moment gestopt en we hadden geen andere manier om de categorie te vullen, behalve handmatig. Daar wilden wij geen tijd in steken en in de tussentijd vielen ook veel prijzen weg. Daarom is besloten om de uit de Pricewatch categorie-carrousel te halen, maar nog wel in V&A, voor de tweedehands verkoop. Op een gegeven moment is ook de categorie categorie: Garantie en servicepacks eronder geschoven, omdat we daar eigenlijk niks mee deden en de ruimte in de carrousel die deze categorie innam, ergens anders voor wilden gebruiken.

Ik zie trouwens dat enkele categorieën met boeken ook voor V&A zijn uitgeschakeld, het is mij onduidelijk waarom. Ik ga er echter niet meer tijd aan besteden, dus ik blijf daar netjes vanaf. Misschien dat we er in de toekomst nog wat mee gaan doen, maar wacht er zeker niet op :)