Toon posts:

Emperor: Battle for Dune probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Emperor wil spelen zie ik mijn (windows) cursor in beeld... Ik heb dus wel gewoon de normale cursor van Emperor. De windows-cursor veranderd ook steeds van normaal, naar zo'n zandlopertje. Ik had dit in Win2k niet, maar daar liep het weer eens fucking langzaam.

Win98, nieuwste detonators, bovenste sys in sig. :)

Hoe kom ik van die cursor af?

Verwijderd

Lijkt me eerder een DirectX probleem...maar ik neem aan dat je de directX van Emperor zelf hebt geinstalleerd? Zo niet, dat wellicht doen? (of de nieuwste is altijd goed lijkt me). Ik heb geen problemen met Emperor..draai ook 98

Verwijderd

Wat zitten er trouwens weinig filmpjes in het spel :'( .. Ben nu bijna op het einde met de Harkonnen en heb iets van 5 filmpjes gehad.. laatste 10 missies alleen maar tekst.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb echte alle nieuwe drivers enz, ook de nieuwste patch voor Emperor... Denk dat ik maar eens een re-install probeer.

Verwijderd

Wanneer je een windows wijzertje krijgt en ook het dune wijzertje, dan ben je tijdens het spel of opstarten nog aan het kloten binnen windows. Emporer Battle for Dune registreert dit en geeft tijdens het spel een windows cursor omdat hij denkt dat je nog met windows bezig bent.
Als je tijdens het opstarten niks doet dan doet hij het wel.. Tenminste bij mij.

groeten DaRk Wizard

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-02 15:33

Largo

Donderdraak

Problemen worden veelal veroorzaakt door de switch naar een andere modus (grafisch).
Als je je desktop voor het starten van Emp naar 640*400 zet, en je kleuren terug naar 256 zou het allemaal wel eens beter kunnen lopen.

Dit haalde ik uit de tech support op een vd cd's

Largo

Verwijderd

Topicstarter
Thnx dudes, zal het zo ff proberen.
Pagina: 1