B&O updates voor internetradio

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttivini
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 03-09 20:14
Mijn vraag
Hallo, ik ben nieuw in dit forum. Ik overweeg om een Beosound 5 aan te schaffen in secondlife. Weet iemand of B&O nog updates levert voor zenders van internetradio? Alvast bedankt voor reacties.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nog niet van toepassing

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hebben we het hier over de online omgeving secondlife, of een manier om tweedehands B&O apparatuur aan te schaffen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Spul lijkt eerst TuneIn gebruikt te hebben, inmiddels stapt men over op eigen service: https://support.bang-oluf...sen-Radio-replaces-TuneIn

B&O kennende doen ze dat om de service te behouden voor hun klanten. Dus ik verwacht wel updates. Hoe en wat en of dat frequent is: geen idee.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttivini
@moderator: gaat om de support die B&O nog kan/wil/gaat leveren mbt internetradio op een Beosound 5. Ik zou graag willen peilen bij bezitters hiervan of zij weten of deze updates van zenders nog blijft.
@Eagle: dank voor je reactie. Ik ga me erin verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarom contact je ze niet gewoon? Beter dan direct van de bron kun je het niet hebben: https://support.bang-oluf...s/360038206572-Contact-us :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttivini
Ik zie in de lijst op de Beosound 5 dat internetradio nog steeds werkt. Bedankt voor de tips! :)
Pagina: 1