Stop Killing Games is voorlopig succesvol met bijna 1,45…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Artikel: nieuws: Stop Killing Games is voorlopig succesvol met bijna 1,45 miljoen hand...
Auteur: @YannickSpinner

Is de vorige over het hoofd gezien (nieuws: EU-initiatief Stop Killing Games sluit inzameling handtekeningen om m...), of is het de bedoeling? Ik snap dat het een populair onderwerp is bij een gedeelte van de lezers, maar dit lijkt mij nogal dubbelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
In beide artikelen staat dat Ross Scott het initiatief gestart heeft, maar dat is volgens hem zelf niet waar.
Op https://citizens-initiati...s/details/2024/000007_en# staat wie er officieel achter het initiatief zitten, en Ross noemt zichzelf alleen een vrijwilliger voor het initiatief: YouTube: The industry filed false claims against the "Stop Killing Games" ini...

@YannickSpinner
@Kevinkrikhaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:11

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Dat is de bedoeling. Zoals ik elders ook al schreef, achteraf was ons eerste bericht was voorbarig en hadden we moeten wachten tot de actie definitief was afgelopen om iets te publiceren. Dat hebben we nu alsnog gedaan, omdat we nu weten hoeveel handtekeningen er binnen zijn.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12-09 20:26

YannickSpinner

Redacteur
@Flamesz nog even inhoudelijk, Ross is de bedenker en stichter van de beweging. Technisch gezien heb je gelijk dat hij de EU-petitie niet heeft ingediend, daar verwijst hij inderdaad ook naar in de video. Dat mag hij namelijk niet omdat hij geen EU-burger is. Maar als stichter van de organisatie achter de petitie vind ik de term 'initiatiefnemer' wel gepast