Op dit moment is heeft de game nog geen titel.
Het verhaal is wel dat hij deze game begin volgend jaar wil uitbrengen, daarnaast heeft hij ook een eigen programmeer taal ontwikkelt(jai) en zijn eigen game engine die hij na deze game zou releasen.
Interview https://www.reddit.com/r/...nto_theklajonathan_blows/
Als je op zijn youtube kanaal kijkt zie je ook videos.
Hierop is hij bezig met zijn taal en ook de engine en ook deze game. Deze videos samen duren 100 uren en zijn lastig te volgen, maar tegelijk ook super interessant. Je ziet genoeg van deze nieuwe game voorbij komen.
Deze is van 5 jaar geleden. Dit heeft wel betrekkking op de game, maar ook de code en de game engine.
Zal uiteraard, zodra er meer informatie deze post updaten. Mochten iemand belang hebben om mede topic starter te zijn. Stuur mij gerust een bericht.
Het verhaal is wel dat hij deze game begin volgend jaar wil uitbrengen, daarnaast heeft hij ook een eigen programmeer taal ontwikkelt(jai) en zijn eigen game engine die hij na deze game zou releasen.
Interview https://www.reddit.com/r/...nto_theklajonathan_blows/
Pers kijk ik hier nu al jaren naar uit. Braid en the witness super game. Als het klopt van tussen de 300 en 500 uur. Dan kan ik jaren vooruit, aangezien ik nu tegenwoordig stukken minder game.TL;DR: Jon wants to release his upcoming Sokoban game early next year. The game has been in development for 9 years and is the largest high-quality puzzle game ever made according to Jon, with 800 levels, and probably takes an average player 500 hours to 100% the game, and 300 hours for puzzle enthusiasts. The game's mission statement is to create a combinatoric explosion out of the ruleset and explore that combinatoric space. There's a big and complex story unlike The Witness. There are multiple endings with "cool stuff" that's on par with the challenge (what he calls the speedrun) from The witness or the last level of Braid, and he is currently working on that. He will make the game engine public after release.
Als je op zijn youtube kanaal kijkt zie je ook videos.
Hierop is hij bezig met zijn taal en ook de engine en ook deze game. Deze videos samen duren 100 uren en zijn lastig te volgen, maar tegelijk ook super interessant. Je ziet genoeg van deze nieuwe game voorbij komen.
Deze is van 5 jaar geleden. Dit heeft wel betrekkking op de game, maar ook de code en de game engine.
Zal uiteraard, zodra er meer informatie deze post updaten. Mochten iemand belang hebben om mede topic starter te zijn. Stuur mij gerust een bericht.
[ Voor 11% gewijzigd door Dagarkin op 01-08-2025 11:14 ]