Aluminium case en 'resonantie' ...

Pagina: 1
Acties:

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hoi,

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik vroeg je af of je met zo'n aluminium case nu ook minder last hebt van bv resonantie en 'zeurgeluidjes' van hardeschijven en fans (wheeEEeewheeEEEeee ;) ). Ik ben van plan om binnen niet al te lange tijd een Lian-Li PC60 case te gaan kopen maar voordat ik 500 piek (!) voor een kast uitgeef dacht ik ik vraag het ff :) . Ik heb er nu namelijk vrij veel last van met een stalen case en misschien zijn er mensen die bij de overstap staal -> aluminium iets gemerkt hebben ...

PC Specs

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Ik heb weliswaar niet zo'n case maar wel veel last gehad van geloei (dual systeem> dual fans > resonantie). Nu heb ik een zware tapijttegel aan een van de wanden geplakt en is het min of meer over. En nee, daarvan is de temperatuur niet hoger geworden.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Bomberman
Zou ook kunnen ja, maar ik bedoel meer de PC60 zoals je hem koopt. Aluminium heeft andere eigenschappen dat staal, misschien hoort minder 'gezeur' van je fans en harddisks daar ook bij :? . Iig ik kwam een review van deze beauty tegen, de PC65:

Afbeeldingslocatie: http://216.194.77.210/Lianli/23.jpg

Aangezien ik zelf een flutmodder ben :P lijkt me zo'n window erin als je hem koopt wel cool :) . Iemand deze case al in Nederland gezien?

PC Specs

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
weet iemand hoe die frontjes vastzitten? ben ik wel benieuwd naar

• Bomberman
Op dinsdag 18 september 2001 17:06 schreef Clithopias het volgende:
weet iemand hoe die frontjes vastzitten? ben ik wel benieuwd naar
In deze videoreview kun je het zien :) :

http://www.maxreboot.com/3dgameman/vr/LianLi_pc60_usb_maxreboot.wmv