iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt. Is zo'n sigaretten aansteker gewoon rechtstreeks op je psu aan te sluiten?http://www.overclockercafe.com/pics/Mods/Dsc00047.jpg
Verwijderd
Deze dus voor de luien mensen onder ons ( Zoals ik )Op maandag 17 september 2001 21:56 schreef rogier271 het volgende:
iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt. Is zo'n sigaretten aansteker gewoon rechtstreeks op je psu aan te sluiten?http://www.overclockercafe.com/pics/Mods/Dsc00047.jpg
plaatje
Als je er altans echt een aansteker op aan wilt sluiten
En ik denk dat het wel mogelijk is alleen moet je dan wel denken aan een wat zwaardere voeding. Zo rond de 400 watt ofzo. Ik denk namelijk dat zo`n ding erg veel trekt aan stroom.
ik dacht dat die plugjes altijd aangesloten waren op 12volt in de auto. dus misschien kan je em op een standaard stroom connector aansluiten.
Let wel op je voeding, zo'n ding trekt nogal wat...
* Narf steekt ff een kameeltje op...
* Narf steekt ff een kameeltje op...
Verwijderd
Als je het goed wilt aanpakket sluit je hem aan op een klein loodaccutje.
die laad je vervolgens op met de voeding via een redelijk grote weerstand en een germanium diode.
Dan heb je dus ook geen zware voeding nodig.
die laad je vervolgens op met de voeding via een redelijk grote weerstand en een germanium diode.
Dan heb je dus ook geen zware voeding nodig.
Voor nog luiere mensenOp maandag 17 september 2001 22:00 schreef Viper3.5 het volgende:
[..]
Deze dus voor de luien mensen onder ons ( Zoals ik )
plaatje
Als je er altans echt een aansteker op aan wilt sluiten
En ik denk dat het wel mogelijk is alleen moet je dan wel denken aan een wat zwaardere voeding. Zo rond de 400 watt ofzo. Ik denk namelijk dat zo`n ding erg veel trekt aan stroom.
Verwijderd
Het lijkt wel of je usb slotjes er schuin in zitten.
of hoort dat zo
/me rookt niet, dus heeft ook geen sigarettenaansteker nodig
of hoort dat zo
voor je carkitOp dinsdag 18 september 2001 15:58 schreef pdb het volgende:
Het lijkt wel of je usb slotjes er schuin in zitten.
of hoort dat zo
Verwijderd
ROFLOp dinsdag 18 september 2001 15:40 schreef Hazzz-E het volgende:
[..]
Voor nog luiere mensen
[plaatje]
Dank je
Ik denk dat je met zo'n ding echt aan condesators moet gaan denken, want dat trekt zo een watje of 200.... Lijkt me niet erg bevordelijk voor de stabiliteit. 
Maar wel koel idee!
Maar wel koel idee!
Ik heb zelf ook een sigareten aansteker ingebouwd
en ik heb em rechtsstreeks op m'n 300 watt voeding aangesloten (gewoon achter een molex connector) en hij doet et perfect, wordt binnen 10/15 sec warm en koelt snel weer af. BTW is gewoon 12 volt en 12 ampere (gewoon op de gele kabel van je voeding) + zwart voor de aarde
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Kheb ook een sigaretten aansteker in m'n kast zitten (bij GH Heuts gehaald).
Deze heb ik via me baybus aangesloten (incl. lampje) op m'n 300W Aopen voeding, ding is binnen 5 seconden warm
Maarruh... Check eerst ff of je voeding dit aankan. Hij moet minimaal 9Amp leveren op 12V.
Ps. Gebruik het ding niet als je aan het branden bent, kost je je cd
)
Deze heb ik via me baybus aangesloten (incl. lampje) op m'n 300W Aopen voeding, ding is binnen 5 seconden warm
Maarruh... Check eerst ff of je voeding dit aankan. Hij moet minimaal 9Amp leveren op 12V.
Ps. Gebruik het ding niet als je aan het branden bent, kost je je cd
Pagina: 1