Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor het afspelen van (lokale) media (jellyfin). Daarnaast zal hij gebruikt worden voor het streamen van games (geforce now).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500 euro, het liefst wat minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc met een kleine form factor die mijn nvidia shield pro moet gaan vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ondersteuning voor 4k@120hz, VRR, AV1 en HDR via HDMI. Het liefst inclusief bluetooth
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aankoopadvies voor een goede, betaalbare vervanging van mijn huidige nvidia shield pro. Refurbished/tweedehands suggesties zijn ook meer dan welkom.
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor het afspelen van (lokale) media (jellyfin). Daarnaast zal hij gebruikt worden voor het streamen van games (geforce now).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500 euro, het liefst wat minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc met een kleine form factor die mijn nvidia shield pro moet gaan vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ondersteuning voor 4k@120hz, VRR, AV1 en HDR via HDMI. Het liefst inclusief bluetooth
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aankoopadvies voor een goede, betaalbare vervanging van mijn huidige nvidia shield pro. Refurbished/tweedehands suggesties zijn ook meer dan welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door maywood323 op 31-07-2025 17:19 ]