Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming, denk hierbij aan Stalker 2, Oblivion Remastered en vergelijkbare games voor de komende jaren. Daarnaast ook de mogelijkheid voor het e.a. aan programma's zoals MatLab, maar hier lijkt geen prioriteit te liggen. Het systeem is niet voor mijzelf, vandaar deze aanname.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage zal ik zelf doen. Huidige inschatting is rond de 1600 euro aan kosten componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen componenten of randapparatuur die meegenomen worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een basis systeem, vergelijkbaar met de Best Buy Guide 1440P lijkt vooral te passen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen voorkeuren qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn concrete vraag is of onderstaand systeem voldoet en/of hier verbeteringen en/of aanvullingen op zijn. De meest recente best buy guide 1440P is het uitgangspunt geweest. Wel zie ik overal dat voor een 9070XT minimaal een 750W PSU aangeraden is. Daarom is deze aangepast.
De pc zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming, denk hierbij aan Stalker 2, Oblivion Remastered en vergelijkbare games voor de komende jaren. Daarnaast ook de mogelijkheid voor het e.a. aan programma's zoals MatLab, maar hier lijkt geen prioriteit te liggen. Het systeem is niet voor mijzelf, vandaar deze aanname.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage zal ik zelf doen. Huidige inschatting is rond de 1600 euro aan kosten componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen componenten of randapparatuur die meegenomen worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een basis systeem, vergelijkbaar met de Best Buy Guide 1440P lijkt vooral te passen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen voorkeuren qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn concrete vraag is of onderstaand systeem voldoet en/of hier verbeteringen en/of aanvullingen op zijn. De meest recente best buy guide 1440P is het uitgangspunt geweest. Wel zie ik overal dat voor een 9070XT minimaal een 750W PSU aangeraden is. Daarom is deze aangepast.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 293,99 | € 293,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 158,99 | € 158,99 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 9070 XT | € 690,99 | € 690,99 |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 69,64 | € 69,64 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 29,47 | € 29,47 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 115,30 | € 115,30 |
1 | Voedingen | Gigabyte UD750GM PG5 (rev. 1.0) | € 84,39 | € 84,39 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 117,99 | € 117,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.560,76 |
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'