Jaren lang de airpods pro gebruikt en eigenlijk heel erg tevreden over deze. In het Apple ecosysteem werken deze erg goed, maar ben terug naar Android en Windows en deze combinatie is gewoon waardeloos. Dus ben op zoek naar een non-apple product met vergelijkbare specificaties
Ik zoek een?
Oordopjes met vergelijkbare eigenschappen als de Airpods pro
Wat is je budget?
Ong 200, maar kan eventueel meer
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren (normale kwaliteit), meetings op android en windows, ANC voor reizen, goede transparency modus, goede draagcomfort ( niet te ver in ear, meer tegen de ingang aan), "kleine" oordopjes zodat je er ook mee kan slapen, goede batterijduur
Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Tour Pro 3
Bose QuietComfort Ultra Earbuds
Bang & Olufsen Beoplay EX
Wellicht toch airpods pro 2 voor android. Daar werkt het nog redelijk mee samen. En voor windows een goedkoop setje
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn de ervaringen?
Ik zoek een?
Oordopjes met vergelijkbare eigenschappen als de Airpods pro
Wat is je budget?
Ong 200, maar kan eventueel meer
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren (normale kwaliteit), meetings op android en windows, ANC voor reizen, goede transparency modus, goede draagcomfort ( niet te ver in ear, meer tegen de ingang aan), "kleine" oordopjes zodat je er ook mee kan slapen, goede batterijduur
Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Tour Pro 3
Bose QuietComfort Ultra Earbuds
Bang & Olufsen Beoplay EX
Wellicht toch airpods pro 2 voor android. Daar werkt het nog redelijk mee samen. En voor windows een goedkoop setje
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn de ervaringen?