beste airpods pro alternatief

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groenblauw
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 11:22
Jaren lang de airpods pro gebruikt en eigenlijk heel erg tevreden over deze. In het Apple ecosysteem werken deze erg goed, maar ben terug naar Android en Windows en deze combinatie is gewoon waardeloos. Dus ben op zoek naar een non-apple product met vergelijkbare specificaties

Ik zoek een?
Oordopjes met vergelijkbare eigenschappen als de Airpods pro

Wat is je budget?
Ong 200, maar kan eventueel meer

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren (normale kwaliteit), meetings op android en windows, ANC voor reizen, goede transparency modus, goede draagcomfort ( niet te ver in ear, meer tegen de ingang aan), "kleine" oordopjes zodat je er ook mee kan slapen, goede batterijduur

Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Tour Pro 3
Bose QuietComfort Ultra Earbuds
Bang & Olufsen Beoplay EX
Wellicht toch airpods pro 2 voor android. Daar werkt het nog redelijk mee samen. En voor windows een goedkoop setje

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn de ervaringen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
Ik ben erg tevreden over deze Sony's:

uitvoering: Sony WF-1000XM5 (Zwart)

Ging ook van iOS naar Android/Windows, goede vervanger wat mij betreft. ANC wel wat minder helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groenblauw
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 11:22
Knul schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:24:
Ik ben erg tevreden over deze Sony's:

uitvoering: Sony WF-1000XM5 (Zwart)

Ging ook van iOS naar Android/Windows, goede vervanger wat mij betreft. ANC wel wat minder helaas.
Thanks. Hoe is de draagcomfort? Ik heb wel eens een oudere versie hiervan geprobeerd, maar die deed pijn aan mijn oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
groenblauw schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:46:
[...]

Thanks. Hoe is de draagcomfort? Ik heb wel eens een oudere versie hiervan geprobeerd, maar die deed pijn aan mijn oren
Ik vind ze uitstekend zitten, val er regelmatig mee in slaap :) Zitcomfort is echter erg persoonlijk, zoals je ook in de reviews kan lezen.

ANC valt me wel wat tegen, heb het idee dat de standaard oorkussentjes onvoldoende afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Ik heb ook Android en gebruik de Airpods Pro, ik ben nog geen betere tegenkomen en snap ook niet zo goed wat er dan zo 'waardeloos' aan werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 15:15
groenblauw schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 12:46:
[...]

Als je de reviews leest van de WF-1000XM4 dan wordt er ook opgemerkt dat de behuizing vrij groot is en daardoor het draagcomfort minder.

Dat is bij de WF-1000XM5’s opgelost.
Ik ben er erg tevreden mee en vind het comfort prima, maar dat blijft toch iets persoonlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij de WF-1000xm5 zitten een soort van foam eartips. Die vind je of echt goed, of je haat ze; ik kan er niet tegen. Bij de JBL Tour Pro 3 krijg je de beste ANC met de foam tips.

Er zijn zat oordopjes die kwalitatief net zo goed zijn als de Airpods Pro, maar het hangt ook van je oren af.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Baseus EP10 Pro
KZ Carol Pro
Redmi Buds 5 Pro

En draagcomfort is afhankelijk van de tips die je er op zet. Dat hangt af van je eigen oren :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1