Wijziging User Review - Art Elixer - Twee

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee
  • Registratie: November 2022
  • Niet online
Nadat ik Art Elixer had beoordeeld over een negatieve ervaring kreeg ik een wraakreview. Ik word er ook van beschuldigd dat ik de regels zou hebben overtreden. Andere tweakers worden zelfs voor me gewaarschuwd. Achteraf was ik er ook niet erg trots op dat ik zo kortaf was geweest, maar dit gaat me veel te ver.

Ik heb geprobeerd om het gesprek aan te gaan, maar we komen er onderling niet uit. Uiteindelijk was Art Elixer wel bereid om zijn review te (laten) verwijderen, op voorwaarde dat mijn review over hem ook verwijderd zou worden. Het was dus inderdaad een wraakreview. Daar ga ik niet mee akkoord.

Aangezien we er onderling niet uit komen zou ik bij deze willen vragen of een moderator een oordeel zou kunnen vellen over Art Elixer's review van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was geen overeenkomst. Art doet je een voorstel, waarop jij pas 1.5 dag later reageert. Het staat hem vrij om de de cpu in de tussentijd aan iemand anders te verkopen.
Beide reviews zijn dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.