Mijn vraag
Waarom start mijn pc telkens zich opnieuw op? Ik kan geen games spelen op dit moment want bij elke game start hij zich zelf opnieuw op.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Moederbord - Asus ROG STRIX B550-A GAMING
GeheugenmoduleCorsair - DDR4 Vengeance RGB Pro 2x16GB 3600
Pc Voeding - Corsair RM850 2021 Wit PSU
Videokaart - ASUS Radeon RX 7900 XT TUF-RX7900XT-O20G-GAMING
Processor - AMD Ryzen 9 5900X 3700 AM4 WOF
Waterkoeling - Lian Li Galahad 360SLA wh RGB with SL unifan
Fans 2x - Lian Li Uni fan SL120 triple wh 120x120x25 + controller
Strimer - Lian Li Strimer Plus 3x8pin V2
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb letterlijk zoveel gedaan en geprobeerd maar het blijft gewoon. In het begin was het dat ik bluescreen kreeg, dat heb ik opgelost, daarna heb ik me ramsticks opgestuurd en nieuwe gekregen via me garantie. Maar ik heb ook naar een speciale computer winkel gebracht om te laten na kijken en ze hadden helemaal niks kunnen vinden en hadden bijna 3 dagen nodig om er naar te kijken.
Ps: Als ik in logboek kijk wat er aan de hand is krijg ik dit als wat er op de afbeelding staat. nogmaals ik heb letterlijk zoveel mensen gecontacteerd om dit te oplossen maar heb geen oplossing. Letterlijk en figuurlijk een vriend die in Japan werkt bij een Computer bedrijf heeft zelfs via daar alles geprobeerd en is er geen oplossing van gekomen. (Alle update's heb ik altijd gedaan.) Ik vind het vreselijk dat ik zoveel geld heb uit gegeven en gewoon niet normaal kan game en heb hem nog niet eens 2 jaar me pc.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen uit deze probleem.
Waarom start mijn pc telkens zich opnieuw op? Ik kan geen games spelen op dit moment want bij elke game start hij zich zelf opnieuw op.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Moederbord - Asus ROG STRIX B550-A GAMING
GeheugenmoduleCorsair - DDR4 Vengeance RGB Pro 2x16GB 3600
Pc Voeding - Corsair RM850 2021 Wit PSU
Videokaart - ASUS Radeon RX 7900 XT TUF-RX7900XT-O20G-GAMING
Processor - AMD Ryzen 9 5900X 3700 AM4 WOF
Waterkoeling - Lian Li Galahad 360SLA wh RGB with SL unifan
Fans 2x - Lian Li Uni fan SL120 triple wh 120x120x25 + controller
Strimer - Lian Li Strimer Plus 3x8pin V2
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb letterlijk zoveel gedaan en geprobeerd maar het blijft gewoon. In het begin was het dat ik bluescreen kreeg, dat heb ik opgelost, daarna heb ik me ramsticks opgestuurd en nieuwe gekregen via me garantie. Maar ik heb ook naar een speciale computer winkel gebracht om te laten na kijken en ze hadden helemaal niks kunnen vinden en hadden bijna 3 dagen nodig om er naar te kijken.
Ps: Als ik in logboek kijk wat er aan de hand is krijg ik dit als wat er op de afbeelding staat. nogmaals ik heb letterlijk zoveel mensen gecontacteerd om dit te oplossen maar heb geen oplossing. Letterlijk en figuurlijk een vriend die in Japan werkt bij een Computer bedrijf heeft zelfs via daar alles geprobeerd en is er geen oplossing van gekomen. (Alle update's heb ik altijd gedaan.) Ik vind het vreselijk dat ik zoveel geld heb uit gegeven en gewoon niet normaal kan game en heb hem nog niet eens 2 jaar me pc.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen uit deze probleem.
/f/image/etTN5s8JhVZ0XqlYFtb7IfxS.png?f=fotoalbum_large)