Kroonsteentjes 
Woon je toevallig dicht bij Delft of Rotterdam? Ik ken een winkel die ze verkoopt voor F2.90 "splittervoedingskabel 3.5 inch diskdrive"
Woon je toevallig dicht bij Delft of Rotterdam? Ik ken een winkel die ze verkoopt voor F2.90 "splittervoedingskabel 3.5 inch diskdrive"
They made me do it.
hohohohohoho
Sorry als ik verkeerd overkwam, maar ik bedoel dus die verlengkabeltjes voor fans he, niet voor de diskdrive
En ik woon overigens niet erg in de buurt bij die winkel
Sorry als ik verkeerd overkwam, maar ik bedoel dus die verlengkabeltjes voor fans he, niet voor de diskdrive
FoutjeOp maandag 17 september 2001 21:54 schreef Penaa het volgende:
hohohohohoho
They made me do it.
Zo iets als:

http://www.breetcomputers.nl/Shop/shop.html - Cooling Fans

http://www.breetcomputers.nl/Shop/shop.html - Cooling Fans
KA002 Verlengkabel
Verlengkabel 3pins.
Lengte ca. 30cm
fl. 5
euro 2,27
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Zijn er dan van dat soort kabeltjes?
Als ik zo'n probleem heb dan neem ik meestal een kroonteentje, of soldeer het een en ander, of ik neem een paar nietjes, buig die recht, steek die in het stekkertje, plakband...:)
Of nog beter: knip in tweeen, soldeer draadje tussen, en klaar is Penaa.
Helaas als je niet zo'n beunhaas bent als ik, dan kan ik je niet verder helpen...
Als ik zo'n probleem heb dan neem ik meestal een kroonteentje, of soldeer het een en ander, of ik neem een paar nietjes, buig die recht, steek die in het stekkertje, plakband...:)
Of nog beter: knip in tweeen, soldeer draadje tussen, en klaar is Penaa.
Helaas als je niet zo'n beunhaas bent als ik, dan kan ik je niet verder helpen...
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Als ik mijn handen niet uit mijn zak hoef te steken, zal ik het zeker niet laten.
Lui dat ik ben
p.s. overspeed bedankt dat was precies wat ik bedoelde
Lui dat ik ben
p.s. overspeed bedankt dat was precies wat ik bedoelde
die moeten ze toch hebben bij elke, zich zelf respecterende, computerwinkel vind ik....
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Vind ik ookOp maandag 17 september 2001 23:09 schreef MRic3 het volgende:
die moeten ze toch hebben bij elke, zich zelf respecterende, computerwinkel vind ik....
Who's Mary??Op maandag 17 september 2001 22:02 schreef Korn21 het volgende:
[..]
Mary X-Mas!!!!
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Pagina: 1