43 inch tv met Wifi en ZiggoGo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowlands
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21-09 15:41
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
43 inch tv waarop de Ziggo Go app kan en met wifi

Wat is je budget?
500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze tv komt in de zomer onder de overkapping te hangen en staat de rest van het jaar boven op de slaapkamer.
Onder de overkapping is wel goede wifi, geen kabel.
De vorige tv deed het prima met de Ziggo Go app. Dat willen we weer maar komen er totaal niet uit wat we daarvoor moeten nemen.
We hadden een Philips 43PUS7304/12 en die beviel prima maar doet het niet meer helaas.
43 inch is wel de benodigde maat.

Apps als Netflix, NPO en Videoland etc moeten er ook op kunnen.
En het is wel fijn als de tv ook zichtbaar beeld heeft bij veel lichtinval.

Wat heb je zelf al gevonden?
Meerdere tv’s bekeken maar we komen er niet uit. Zien veel tv’s met Titan OS maar daar zou geen Ziggo Go op geïnstalleerd kunnen worden?

Wie heeft een goede tip?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Koop de tv die je wilt, hang er een stick/box achter met Android TV en klaar; je kan alles installeren wat je wenst. Mocht je in het Apple ecosysteem zitten een Apple TV en je bereikt hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowlands
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21-09 15:41
S1NN3D schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:54:
Koop de tv die je wilt, hang er een stick/box achter met Android TV en klaar; je kan alles installeren wat je wenst. Mocht je in het Apple ecosysteem zitten een Apple TV en je bereikt hetzelfde.
@S1NN3D sorry nu ga je me te snel. Geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Ik ken wel streamen dmv chrimecast bijv maar wil dat niet ivm extra handelingen vinden we te omslachtig.
Is wat jij voorstelt ook zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilagro
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:38
Hoezo extra handelingen en omslachtig?
Ik heb gewoon een Chromecast aan de tv (plus soundbar) gekoppeld. Met de afstandsbediening van die Chromecast gaat automatisch de tv (en soundbar) aan. Alles werkt via die ene afstandsbediening, dus geen enkel extra gedoe en ik kan elke app draaien die er is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Koop een TCL TV. Deze hebben Google TV ingebouwd. Heb deze zelf ook op de slaapkamer hangen, verbonden met Wifi. Draait Ziggo Go en de rest van de bekende Streaming apps.

Veel simpeler gaat het niet worden.

Zie categorie: Televisies

Ook goed te verkrijgen bij de grote winkels zoals Coolblue en Mediamarkt.

[ Voor 49% gewijzigd door njitter op 31-07-2025 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 09:06
Wat @njitter aangeeft, een TV die op Google TV draait is de makkelijkste oplossing.

Enige wat ik je zou willen meegeven is dat je wel op moet letten bij die goedkope tv's dat ze een beetje goede helderheid hebben anders ga je er buiten al heel snel niets aan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
MicGlou schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:28:

Enige wat ik je zou willen meegeven is dat je wel op moet letten bij die goedkope tv's dat ze een beetje goede helderheid hebben anders ga je er buiten al heel snel niets aan hebben.
In de Pricewatch kun je op helderheid filteren. Deze hebben minimaal 450cd/m² categorie: Televisies .

Maar voor buiten raden ze 2500 cd/m² aan. Daar zijn weinig TV's voor te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

njitter schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:50:
Maar voor buiten raden ze 2500 cd/m² aan. Daar zijn weinig TV's voor te vinden.
In direct zonlicht misschien, apparaat hangt onder een overkapping...
Zoek gewoon een leuke TCL uit inderdaad, binnen budget en met Google TV.

Vorig jaar hier de TCL 43C69B Zwart aangeschaft voor 319 euro, prima modelletje voor wat je wil.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1