Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
43 inch tv waarop de Ziggo Go app kan en met wifi
Wat is je budget?
500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze tv komt in de zomer onder de overkapping te hangen en staat de rest van het jaar boven op de slaapkamer.
Onder de overkapping is wel goede wifi, geen kabel.
De vorige tv deed het prima met de Ziggo Go app. Dat willen we weer maar komen er totaal niet uit wat we daarvoor moeten nemen.
We hadden een Philips 43PUS7304/12 en die beviel prima maar doet het niet meer helaas.
43 inch is wel de benodigde maat.
Apps als Netflix, NPO en Videoland etc moeten er ook op kunnen.
En het is wel fijn als de tv ook zichtbaar beeld heeft bij veel lichtinval.
Wat heb je zelf al gevonden?
Meerdere tv’s bekeken maar we komen er niet uit. Zien veel tv’s met Titan OS maar daar zou geen Ziggo Go op geïnstalleerd kunnen worden?
Wie heeft een goede tip?
Ik zoek een?
43 inch tv waarop de Ziggo Go app kan en met wifi
Wat is je budget?
500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze tv komt in de zomer onder de overkapping te hangen en staat de rest van het jaar boven op de slaapkamer.
Onder de overkapping is wel goede wifi, geen kabel.
De vorige tv deed het prima met de Ziggo Go app. Dat willen we weer maar komen er totaal niet uit wat we daarvoor moeten nemen.
We hadden een Philips 43PUS7304/12 en die beviel prima maar doet het niet meer helaas.
43 inch is wel de benodigde maat.
Apps als Netflix, NPO en Videoland etc moeten er ook op kunnen.
En het is wel fijn als de tv ook zichtbaar beeld heeft bij veel lichtinval.
Wat heb je zelf al gevonden?
Meerdere tv’s bekeken maar we komen er niet uit. Zien veel tv’s met Titan OS maar daar zou geen Ziggo Go op geïnstalleerd kunnen worden?
Wie heeft een goede tip?