Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-09 12:42
Loopt er al iemand warm voor Lost soul aside op 29 augustus?

Zelf ben ik een groot fan van DMC en andere soortgelijke hack n slash games. Na het redelijke succes van Stellar blade lijkt dit wel een mooie nieuwe hack n slash te worden zoals ze bedoeld zijn!

Het lijkt een beetje op een mix van devil may cry en Final fantasy XV. Super hectisch wel.

YouTube: Lost Soul Aside - 17 Minutes of Gameplay

Later krijgen we ook nog Tides of annihilation maar die heeft nog geen releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
In ieder geval al een dikke day 1 patch.. wat zelden een goed teken is

https://www.pushsquare.co...ay-one-patch-is-announced

• jellybrah
Streampje nu aan de gang (omdat er geen reviews zijn...)

YouTube: Lost Soul Aside Gameplay - Brand New PlayStation RPG... (Lost Soul A...

Het ziet er wel dope uit! Je kunt fysieke add ons op je wapen "plakken", waar en hoe groot je maar wil.
Grote skilltree

[ Voor 3% gewijzigd door jellybrah op 28-08-2025 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:24
Demo is nu te downloaden in de PS store.

https://store.playstation...31743_00-0000000000000000

[ Voor 21% gewijzigd door Stantana op 29-08-2025 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:38
Na demo gespeeld te hebben wacht ik op de budgetbak. Mogen nog wel wat patches overheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:24
Timothy3000 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:03:
Na demo gespeeld te hebben wacht ik op de budgetbak. Mogen nog wel wat patches overheen.
Kon mij ook niet overtuigen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Timothy3000 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:03:
Eens, de demo vond ik ook vies tegenvallen. Het ergste moet nog komen lees ik, de onsamenhangende dialogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:11
Zit er nu zon 4 uur in maar het is niet heel best. De bazen zijn best leuk en de combat wordt later ook best prima, maar voor de rest..oei. Het verhaal slaat nergens op, gaat van hak op de tak met allerlei vage namen en vermeldingen haha. Npc's zeggen ook constant dezelfde zinnetjes, helaas dus ook de "companion" die constant bij je is. Het is ook geen dramatisch slechte game maar zeker niet de moeite waard voor meer dan €20.

Het zelf decoreren van je wapen met de accessoires is wel heel cool gedaan overigens. Hopelijk zien we dat vaker terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Kwartiertje gespeeld maar het voelt helaas als een Final Fantasy van Temu :P
Gelukkig gratis gehad via werk, had dit nooit gekocht eerlijk gezegd, misschien dat ik het ooit ga spelen, maar dan moet ik me wel heel erg vervelen en alle andere games uitgespeeld hebben lol
Pagina: 1