Verschil met Internet giga, wifi groot ZIggo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambe
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-09 10:39
Wat is nu eigenlijk het verschil?

Enkel snelheid iets minder en dan de prijs?
Ik vind het prijsverschil zo fors?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PicfUbujcHf2HXsFUWWdnCCQOgg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jnldACHFyQH6jjBjgApr28KX.png?f=fotoalbum_large

Zijn er met wifi groot beperkingen als het om tv kijken gaat?

slaapkamer gebruik ik de app op een android box.
Huiskamer een mediaspeler next.

Alvast bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Ambe op 30-07-2025 10:49 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Internet Giga is denk ik oud pakket dat is niet meer te koop. Wifi Groot lijkt de nieuwe naam met iets minder snelheid...

Die situaties komen soms voor. Dat als je slaapt als klant te veel betaald.

Heel vroeger hadden ze Chello/UPC Classic pakket op ten duur betaalde in verhouding ook meer dan paketten die er dan op dat moment waren.

In verleden ook gehad dat de nieuwe pakketten juist fors duurder zijn geworden met wat je had.

Al met al even goed kijken en vergelijken als er verder niets veranderd, behalve dat je dus weer zeker 12 maand vast zit en geen probleem is. (al blijft bij jou doorgestreepte prijs wel wat apart dat is even duur...).

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:10
Ik weet niet of het bij je huidige pakket ook al zit, maar:
Met Ziggo heb je altijd wifi die werkt. Gegarandeerd. Want met Wifi Garantie ben je verzekerd van stabiele wifi zodat je overal in huis zorgeloos kunt streamen, thuiswerken en gamen. Met gratis wifi-versterkers zodat je ook op bijvoorbeeld je zolder perfect verbonden bent. En als het nodig is, advies van onze wifi-experts van de Wifi Crew, nóg een gratis wifi-versterker en een gratis monteur.

Ontvang een Wifi-versterker bij Wifi Middel of 2 Wifi-versterkers bij Wifi Groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambe
Hoelang bestaat dat wifi groot? Volgens mij is het net geïntroduceerd.

https://www.nu.nl/tweaker...n-met-lagere-prijzen.html

3 mrt 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambe
Ontvang een Wifi-versterker bij Wifi Middel of 2 Wifi-versterkers bij Wifi Groot.
Is dat gratis? Moet je dit afnemen om wifi groot te nemen?
Volgens AI wel. Ga maar is contact opnemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ambe op 30-07-2025 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Moet je dus wel ook weer een jaarcontract voor afsluiten om die prijs te krijgen zo te zien? Terwijl je er nu per maand vanaf kan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:04
Ambe schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:27:
Is dat gratis? Moet je dit afnemen om wifi groot te nemen?
Volgens AI wel. Ga maar is contact opnemen.
Zoveel vragen, misschien kun je het beste Ziggo even bellen.

Ziggo heeft begin dit jaar inderdaad nieuw portfolio geïntroduceerd die concurrerender moet zijn met glasvezel aanbieders. Er zit 100mbit verschil tussen en volgens mij focussen ze inderdaad op Wifi met nieuwe portfolio en krijg je daar als je wil 'gratis' Wifi-versterkers' bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambe
Dank voor de hulp heb een berichtje gestuurd dmv de app. Het antwoord zal ik hier posten om het misschien voor anderen te verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07:46
Orion84 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:33:
Moet je dus wel ook weer een jaarcontract voor afsluiten om die prijs te krijgen zo te zien? Terwijl je er nu per maand vanaf kan.
Nee, de klantenservice kan je abonnement aanpassen met behoud van einddatum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:31
king006 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:23:
[...]

Nee, de klantenservice kan je abonnement aanpassen met behoud van einddatum :)
Weet niet of het nog steeds zo is, maar vroeger mocht ik dat alleen doen als het een upgrade was. een downgrade betekende een nieuwe periode afsluiten van een jaar (praat over 15 terug op de servicedesk)

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambe
Ok dit is het geworden.

Contract onbepaalde tijd minimumduur 12 maanden.
Wifi groot tv next start Next Internet 70 zenders , Ziggo go, 2 dagen terugkijken, live tv pauzeren
2 Smart wifi in bruikleen geen kosten.
69,00 per maand.

Smart Wifi blijven gratis ook na 1 jaar. Staat in de chat. Printscreen gemaakt dus komt goed.

Ik had Voornemens om over te stappen naar Odido maar het ligt er net en de mensen die het hebben genomen hebben een en al problemen. ik wacht wel even.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKHs2dG0LBFAvcTxAc-hP3L0ZlY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U2sycE1BHabB0QlXIKjiVYw1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Ambe op 30-07-2025 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07:46
s0ulmaster schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:26:
[...]

Weet niet of het nog steeds zo is, maar vroeger mocht ik dat alleen doen als het een upgrade was. een downgrade betekende een nieuwe periode afsluiten van een jaar (praat over 15 terug op de servicedesk)
Nee, dit keer mocht het nog steeds :)
Pagina: 1