Geen netwerkverbinding Xerox VersaLink 7030

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wartenbergh
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 03-09 16:51
Hi! Ik krijg mijn Xerox Versalink 7030 niet geconfigureerd om vanuit de Versalink te scannen naar een e-mailadres.

Wél kan ik via het programma 'Xerox Print and Scan Experience 3.0' scannen via mijn Apple MacBook Pro laptop, en vanuit MacOS 15.5 printen. Dus verbinding is er wel degelijk (ethernet via RJ-45).

Ik vermoed dat mijn modem dat tevens een soort router is, iets niet klopt in de instellingen. Maar heb, zoals gezegd, geen idee hoe die te configureren.

Bovenstaande is wel heel weinig info om tips of suggesties te geven, maar heeft iemand een idee hoe te beginnen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:26

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je zult een SMTP server in moeten stellen. Dit kan van je Internetprovider zijn, of als je zakelijke email van Google, Microsoft 365 of toevallig een mailbox bij een hostingpartij hebt kun je deze ook gebruiken.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:42

nelizmastr

Goed wies kapot

Dat dus. Doorgaans moet je daarvoor op de webinterface inloggen.

Als je een account gebruikt om mee te scannen (authenticated smtp) mag deze geen MFA hebben of moet er een app wachtwoord mogelijk zijn.

Ook moet je printer firmware nieuw genoeg zijn voor TLS1.2 of hoger. Anders zal de verbinding vrijwel altijd worden geweigerd.

[ Voor 24% gewijzigd door nelizmastr op 30-07-2025 07:49 ]

I reject your reality and substitute my own