Powerbanks Xtorm/Anker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Hola,

Voor mijzelf ben ik op zoek naar een powerbank. Mijn huidige powerbank is een klein dingetje die ik ooit eens van de Gemeente heb gekregen. Dat laadt 1,5 keer op net niet genoeg voor mijn oude i-Phone 8 die snel leeg is ook als hij op standby modus staat. Ik wil ooit eens nog een nieuw tweedehands telefoon kopen. Voorlopig niet en het merk weet ik ook niet.

Mijn oude powerbank heeft geen extra features zoals snelladen en draadloos. Ik ben hier dan ook niet bekend mee. Zelf denk ik dat die dit niet nodig heb. Ik denk wel voor de 10.000 mAh te willen gaan ondanks dat mijn telefoon snel leeg is.
Ik wil een telefoon minimaal twee/drie keer kunnen opladen en ga hem enkel voor de telefoon gebruiken.
Een dubbele aansluiting is ook geen vereiste.

Eigenlijk gebruik ik haast geen powerbank wel wil ik dan gelijk ook een redelijke goede hebben. De powerbank zal ik meer gebruiken voor een meerdaags festival en kamperen. Ik denk dat ik mijn powerbank daar wel kan opladen.

Een display functie voor de batterij lijkt fijn. Dat hebben die twee powerbanks.

Edit

Mijn Iphone 8 heeft een Lightning aansluiting en geen USB C
Zijn er andere opties dan die hier niet bij staan?

[ Voor 16% gewijzigd door noud op 31-07-2025 00:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 22:21
Er is een Best-Buy guide voor powerbanks:
Best Buy Guide: De beste 10.000mAh-powerbanks
(er zijn er zelfs 3, ook voor 5.000 en 20.000 mAh)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Klopt. Die had ik al gelezen.
Maar ik hoef geen magneet oplaad systeem en de Tweaker reviews over de Re-load zijn niet denderend.
Op T en andere sites worden Xtorm en Anker positief ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:26
Wist je overigens dat Xtorm powerbanks Nederlandse roots heeft?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als 22,5w laden goed genoeg is; de Iniu powerbanks zijn regelmatig in de aanbieding op amazon voor €15,-

Ik heb zelf een 65w 20.000mah en een 20 watt 5.000 mah magsafe lader van baseus. In combinatie ideaal voor op reis om laptop en telefoon te kunnen laden.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:48
Xtorm powerbanks zijn heel erg fijn.

Voor outdoor en kamperen hebben wij deze Powerbank van xtorm.

https://www.xtorm.nl/coll...ashlight-quick-charge-3-0

Iets duurder maar je kan hem wel goed afsluiten en als je hem dan in de tent laat liggen kan er geen vocht bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
@Devian Dat wist ik niet. Ik hoef niet perse de Nederlandse markt supporten. :)
@joke_name Bedankt, kost echt teveel geld voor hetgeen dat ik ga gebruiken.
@Gisae Ben je bekend met mijn andere twee powerbanks? Ik zie dat de INIU niet compatable is voor de Iphone 8 :( ( Ultra Compacte Draagbare Oplader voor iPhone 16 )En ik zie nu dat de Xtorm en Belking ook een USB C uitgang hebben :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@@noud de andere ken ik niet. Ik zie niet in waarom de powerbank niet zou werken met een iphone 8. Als het via usb kan laden werkt het. Ook een iphone 8.

Ik doel op deze;
https://amzn.eu/d/hoC3wkw

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:43
Wij hebben Xiaomi powerbanks. Doen het al 10 jaar. Geen display, maar dat heb je echt niet nodig.
uitvoering: Xiaomi BHR9073GL

Overigens, wordt het geen tijd voor een nieuwe telefoon? Schatting is dat nog dit jaar security updates niet langer zullen uitkomen voor de iPhone 8. En als die in standby snel leegloopt is er ook iets niet in orde met de elektronica.

[ Voor 72% gewijzigd door Dekar op 01-08-2025 09:51 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 22:21
noud schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:26:

Zijn er andere opties dan die hier niet bij staan?[/b]
Ja, waarschijnlijk een stuk of 100, want je filtert op USB-ingangen, waar je waarschijnlijk bedoelde op USB-uitgangen te filteren.

Het is me nog niet duidelijk waarom je niks aan de BBQ hebt, je wensen zijn niet heel bijzonder, waarom niet gewoon de budget optie uit de BBG kopen?
uitvoering: Varta Energy 10000

Of als je echt héél graag €10,- extra wilt betalen om op de procent nauwkeurig te zien hoeveel er nog inzit:
uitvoering: Ugreen Two-Way Fast Charging Power Bank 10000mAh Zwart

Bedenk je ook, dat zaken die je nu niet nodig hebt, bij een volgende telefoon wèl handig kunnen zijn.
Voor hetzelfde geld als die met cijferdisplay, kan je er ook 1 met MagSafe kopen, handig voor je volgende iPhone:
uitvoering: Ugreen 10000mAh Magnetic Wireless with 1x USB-C

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Inmiddels heb ik een oude (Varta) van mijn zus kunnen lenen. Ik had hem sneller nodig dan verwacht. Dus nu met twee oude kan ik deze weken even door.

@Gisae Toch weer vreemd. Want ergens (ik dacht toch echt op hun officiële website) kon ik mijn type telefoon invoeren. Met als uitkomst dat vanaf de iphone 16 dat pas kon. En natuurlijk kan ik dat nu niet meer vinden.
Ik stond wel op het punt hem te bestellen.

Het wordt inderdaad tijd voor een nieuwe telefoon. Ik vind een i-phone (want gewend) best prijzig.
Uiteindelijk moet ik overstag gaan desnoods toch een ander merk. Refurbished wil ik liever niet.

@Wild Chocolate Ik zie dat ik de fout hebt gemaakt in de usb in/uitgangen. En daardoor ik dacht dat ik niets op kon aansluiten.

Over het display.
Op mijn oude zit een soort van display met een globaal streepjes die de volheid van de batterij weergaven. Dit is voor mij ook een display en handig om mee te nemen in de volgende koop. Het nauwkeurige op de procent is niet nodig.

Bedankt voor jullie input
Pagina: 1