Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElineK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 19:00
Ik heb een Denon stereoversterker en de HEOS app. Tot nu toe werkte alles goed, maar sinds vanmiddag krijg ik foutcode 3 op de android 15 app en willen de diensten niet laden. Lokaal afspelen kan wel maar krijg steeds foutcode 3 in beeld.

Ik heb al uitgelogd, maar opnieuw inloggen lukt niet. Nieuw wachtwoord aangevraagd maar dat werkt ook niet, ik krijg dan eerst foutcode 2000 en dan foutcode 3.

Op mijn 2e android 14 telefoon, waar ik niets aan veranderd heb, hetzelfde probleem.

Het lijkt wel of ze de stekker eruit getrokken hebben, maar dan moeten veel meer gebruikers hier last van hebben. De app meldt geheel up to date te zijn. Ik kan nergens vinden wat die foutcodes betekenen.

Iemand enig idee wat ik nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:02
Zelfde hier, de Home Amp. Dacht eerst dat het aan mij lag maar misschien is het een server probleem met Heos.... Ben benieuwd wat de uitkomst is

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djdil007
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-08 16:24
Hier zelfde probleem, kan ook geen nieuw apparaat op mijn account koppelen foutcode 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiral
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hier ook nummer 3. Ik zag het pas toen ik zojuist de stream via de heos ging stoppen. Er zijn vast engineers mee bezig om het te fixen.

To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 29-07 23:49
Hier hetzelfde probleem sinds vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulV
  • Laatst online: 30-07 19:49
Hier ook foutcode 3 met de HEOS App icm Denon receiver

[ Voor 21% gewijzigd door PaulV op 29-07-2025 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarRon
  • Laatst online: 13-08 23:35
Hier zelfde probleem met Heos app in combi met Marantz versterker... Foutcode 3... resetten wachtwoord werkt niet.

[ Voor 17% gewijzigd door MarRon op 30-07-2025 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
vind het apart dat ik nergens iets over foutcode 3 kan terugvinden op de site van Denon. Überhaupt of ze er van op de hoogte zijn....

Bizar dat je van zo'n service afhankelijk bent, in mijn geval met de Denon Home Amp....

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElineK
De storing blijkt verholpen, moest wel even opnieuw inloggen met wachtwoord herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duplezz
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 01-08 13:49
iOS app geeft afspeelproblemen met radiostations.
playknop doet niets. Spotify werkt wel via de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBullet058
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ik heb mijn Marantz versterker van stroom losgekoppeld en weer opnieuw aangezet en probleem opgelost. De app werkt na opnieuw downloaden en installeren voor mij ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duplezz
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 01-08 13:49
zelfde gedaan met de Denon AVR-X1800H, even van de stroom af, doet t weer.
Ik zal de upnp maar weer uitzetten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
En wederom weer foutcode 3.....Heb niks aangepast bij de instellingen. Denon Home Amp

bij jullie ook?

[ Voor 38% gewijzigd door blueman85 op 08-08-2025 04:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik kreeg gisteren een firmware update voor mijn Denon AVR. De vorige update had iets gesloopt met HEOS. Mijn advies is om even te zoeken naar firmware updates op je apparaat.
HEOS Firmware: 3.88.192

New Feature: Access your Qobuz music directly in the HEOS app
Fixed: After the U37 update, HEOS server became overloaded, temporarily preventing AVR and HiFi models from browsing and playing TuneIn and HEOS Favorite stations via TV UI or front panel.
Other bugfixes and performance improvements
De vorige update had een bug.
Firmware from 17.07.2025-30.07.2025 - U37 - PLEASE NOTE: Due to the HEOS outage reported earlier this week, not all devices will have received the U37 update. We are working on a new update that will go out to all devices in the near future. We apologise for the disruption.
Is dit wellicht jullie probleem?

Zie https://support.denon.com...firmware-update-available

[ Voor 10% gewijzigd door tdn135 op 08-08-2025 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElineK
Mijn Denon 900H 2.1 versterker heeft na de firmware update een bug in de crossoverfrequenties, als je deze op 70 Hz instelt krijgt de woofer het volledige spectrum voor zijn kiezen in plaats van 70 Hz en lager. 60 en 80 Hz zijn zo op het gehoor wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueman85
tdn135 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 06:40:
Ik kreeg gisteren een firmware update voor mijn Denon AVR. De vorige update had iets gesloopt met HEOS. Mijn advies is om even te zoeken naar firmware updates op je apparaat.

[...]

De vorige update had een bug.

[...]

Is dit wellicht jullie probleem?

Zie https://support.denon.com...firmware-update-available
Dat was het inderdaad! Bedankt 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarRon
  • Laatst online: 13-08 23:35
Hier ook weer de foutcode-3. Probleem was opgelost na update. Spotify werkt wel, maar radiozenders via Heos niet.
Pagina: 1