Hallo Tweakers,
Elke 5 jaar kom ik weer even keurig om advies vragen bij het samenstellen van een nieuwe pc
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
90% gamen de rest van de tijd beetje mail/werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maximum prijs maar dit vind ik wel een mooi bedrag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben erg gecharmeerd van de Fractal Design vandaar dat ik gekozen heb voor componenten die ook qua uiterlijk passen bij de kast.
Ga je overklokken?
Meestal klok ik een beetje voor de fun maar raak ik daarna het instellingen 5jaar niet meer aan.
Wat verwacht je van ons?
Zoals altijd hebben jullie vast een idee welke onderdelen beter vervangen kunnen worden voor een alternatief.
Alvast bedankt voor het reageren
Elke 5 jaar kom ik weer even keurig om advies vragen bij het samenstellen van een nieuwe pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
90% gamen de rest van de tijd beetje mail/werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maximum prijs maar dit vind ik wel een mooi bedrag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben erg gecharmeerd van de Fractal Design vandaar dat ik gekozen heb voor componenten die ook qua uiterlijk passen bij de kast.
Ga je overklokken?
Meestal klok ik een beetje voor de fun maar raak ik daarna het instellingen 5jaar niet meer aan.
Wat verwacht je van ons?
Zoals altijd hebben jullie vast een idee welke onderdelen beter vervangen kunnen worden voor een alternatief.
Alvast bedankt voor het reageren
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 471,98 | € 471,98 |
1 | Moederborden | ASRock X870 Steel Legend WiFi | € 238,99 | € 238,99 |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 9070 XT Steel Legend | € 692,99 | € 692,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 129,- | € 129,- |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i Elite LCD XT Wit | € 167,59 | € 167,59 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BWEAK2-32 | € 121,64 | € 121,64 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x SHIFT, Wit | € 156,45 | € 156,45 |
1 | Interne SSD's | Kingston NV3 M.2 2280 (retail) 4TB | € 216,- | € 216,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.194,64 |