Werk ik in het onderwijs?

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:50
Ik denk er over om verder in het Apple Ecosysteem te duiken.
iPads hebben we al jaren, en ik ben sinds een maand of 6 naar de iPhone.
Volgende stappen worden mijn vrouw naar de iPhone, en vervolgens onze computers.

Als ik rondsnuffel op de site van Apple zie ik dat medewerkers in het onderwijs korting krijgen.
Als pensionado werk ik, aantoonbaar, als vrijwilliger om nieuwkomers in Nederland te helpen met het leren van de Nederlandse taal. Dat doe ik in de plaatselijke bieb, maar ook via internet.

Geldt dit als voldoende voor werkzaam zijn in het onderwijs als ik MacBook Air gaan aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Apple vragen?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Volgens mij moet het een instelling zijn die onderdeel is van het Nederlands onderwijssysteem, dus losse cursusinstellingen (ook vrijwilligers) komen daar niet voor in aanmerking. Maar vragen kan altijd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:08
Op de site lees ik:
Onderwijskorting: Beschikbaar voor studenten aan een universiteit of hogeschool, studenten die net staan ingeschreven, ouders die producten kopen voor een studerend kind, en docenten en andere medewerkers van onderwijsinstellingen op elk onderwijsniveau.
Geen idee of en hoe je dit moet aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, dat is niet voldoende. Ik moest ooit inloggen via mijn universiteits email adres.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als de stichting aangemerkt is als onderwijsinstelling en een deal heeft met Apple, dan wellicht. Maar zul je dus zelf moeten navragen.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 29-07-2025 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt in de verkoopvoorwaarden lezen wie er in aanmerking komen:
Wie komen in aanmerking

Hieronder wordt gedefinieerd welke docenten, stafleden, studenten en ouders in aanmerking komen om aankopen te doen in de Apple Store voor het onderwijs:
  • Medewerkers van een onderwijsinstelling - Alle medewerkers van openbare en privéonderwijsinstellingen in Nederland.
  • Studenten in het vervolgonderwijs - Studenten die momenteel studeren aan, of zijn toegelaten tot, een instelling voor vervolgonderwijs in Nederland.
  • Ouders van studenten in het vervolgonderwijs - Ouders die een aankoop doen namens hun kind, mits dat kind momenteel studeert aan, of is toegelaten tot, een openbare of privé-instelling voor vervolgonderwijs in Nederland.
Producten uit de Apple Store voor het onderwijs mogen niet worden gekocht door onderwijsinstellingen en zijn niet bedoeld voor wederverkoop.
Je kunt ook kosteloos de Apple Store bellen via 0800 0200 570 of een e-mail sturen naar contactus.nl@euro.apple.com als je het zeker wilt weten.

Aangezien er voor de rest weinig discussiewaarde aan dit topic hangt, gaat deze op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.