Mogelijkheid om te kiezen naar welke pagina je wilt.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Hoi,

Nadat ik hier een bericht had geplaatst dat de URL van privéberichten er wat vreemd uit ziet kwam ik hier met de vraag waarom je via de puntjes niet naar een bepaalde pagina kan gaan.

Nu kan ik in mijn privéberichten inbox bijvoorbeeld niet snel naar pagina 4 gaan, dan moet ik of de URL aanpassen of meermaals klikken.

Dit topic ([Het grote Pride ervaringen topic] LHBTQIA+ @ GoT) heeft bijvoorbeeld 127 pagina's, stel dat ik naar pagina 110 wil omdat ik daar een bepaalde discussie volgde, dan moet ik naar de laatste pagina gaan, dan een aantal keer terug klikken of de URL aanpassen, waarbij je ook weer een nummer af moet halen en dus bijvoorbeeld 109 moet invullen voor pagina 110.

Het zou toch veel makkelijker zijn als je dit vanaf de drie puntjes snel naar een bepaalde pagina kan gaan?

Dat scheelt ook (vooral voor mij) een hoop gereken dat ik er een getal af moet halen om op de juiste pagina te komen. Rekenen is namelijk niet mijn beste vak en ik vergeet dat sowieso waardoor je die extra klik krijgt. :+

Om toch maar even de "hoe vaak loop ik hier tegen aan" vraag te beantwoorden, als je er zo over nadenkt redelijk vaak.

Bedankt voor het lezen!

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vroeger was er een optie daarvoor, om het als link met cijfer te hebben (zoals nu) of als dropdownmenu. Die optie kan ik nu niet meer vinden, dus dat is denk ik verwijdert. Wanneer je op de reageer pagina bent, al dan niet via quote of de aparte 'reageer' knop rechts onderin, is er nog wel het dropdown menu om een pagina te kiezen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Hero of Time schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 19:21:
Vroeger was er een optie daarvoor, om het als link met cijfer te hebben (zoals nu) of als dropdownmenu. Die optie kan ik nu niet meer vinden, dus dat is denk ik verwijdert. Wanneer je op de reageer pagina bent, al dan niet via quote of de aparte 'reageer' knop rechts onderin, is er nog wel het dropdown menu om een pagina te kiezen.
Oh dat wist ik niet, is niet de handigste manier maar wel een goede tijdelijke oplossing. Dank! _/-\o_

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."