*ding* Einde bericht *dong*
Je vraag is me niet helemaal duidelijk?
Win start bij het booten alle protocollen die geinstalleerd staan onder je netwerkinstellingen. (Netwerkomgeving -> eigenschappen of via config. scherm).
Hier draaid TCP/IP met af en toe IPX of NetBuie daarbij, gaat als een trein.
Dus je vraag graag nog een keer. Zijn er foutmeldingen of zaken die verkeerd of ziet werken?
Win start bij het booten alle protocollen die geinstalleerd staan onder je netwerkinstellingen. (Netwerkomgeving -> eigenschappen of via config. scherm).
Hier draaid TCP/IP met af en toe IPX of NetBuie daarbij, gaat als een trein.
Dus je vraag graag nog een keer. Zijn er foutmeldingen of zaken die verkeerd of ziet werken?
There is no place like 127.0.0.1
Zijn de goede protocollen dan wel goed verbonden met de NICs?
No production networks were harmed during this posting
Zou inderdaad geen probleem moeten zijn..
Maar wees eens wat duidelijker.. Kun je niet meerdere protocollen installeren, of krijg je via 1 van de protocollen geen verbinding??
Maar wees eens wat duidelijker.. Kun je niet meerdere protocollen installeren, of krijg je via 1 van de protocollen geen verbinding??
nou als ik de bijde protocollen (tcp/ipx) instaleer krijg ik die fout van kan netwerk niet doorzoeken.
de protocollen zijn wel geinstaleerd... (beide)
nu had ik pas op mn pa's netwerk geprobeert en bij hem werkte het wel...(ik kreeg die foutmelding niet) maar alleen zag ik geen andere comps meer...
ook niet na alles te rebooten.
internet verbinding deed het wel...
de protocollen zijn wel geinstaleerd... (beide)
nu had ik pas op mn pa's netwerk geprobeert en bij hem werkte het wel...(ik kreeg die foutmelding niet) maar alleen zag ik geen andere comps meer...
ook niet na alles te rebooten.
internet verbinding deed het wel...
*ding* Einde bericht *dong*