EU: Temu-klanten lopen groot risico om illegale producten…

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecrash
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 13:38
Artikel: nieuws: EU: Temu-klanten lopen groot risico om illegale producten tegen te komen
Auteur: @AverageNL

Goedemorgen,

Ik weet niet of dit de juiste weg is, ik houd me niet bezig met dit soort zaken normaal.
Laat me vooral weten als er een andere plek is :)

In de comments lijkt het wel alsof er veel bot comments/comments voorkomen die onherroepelijk de EU onderuit trappen en de chinese webshops prijzen. Sommige comments lezen ook een beetje gek.

Wilde het toch even onder de aandacht brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Bij de reacties staat onder de naam, naast de tijd van plaatsen een "rapporteer". Dat werkt beter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:50
Frontpagemoderatie zou beter zijn of individueel rapporteren.

Wellicht kan je wat voorbeelden delen? Er zijn namelijk 123 reacties.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of misschien is er gewoon een grote groep mensen die wél fan is van dit soort platforms. Ik merkte dat zelf ook toen ik me min of meer genoodzaakt voelde een apart topic te starten voor Het kleine Chinese horloges topic , omdat mijn bijdragen in het algemene topic niet bepaald welkom leken.

Het zou dus zomaar kunnen dat er op de frontpage meer mensen actief zijn die deze platforms wél waarderen, terwijl je dat op het forum minder merkt. Simpelweg omdat die onderwerpen hier minder besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Firecrash schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:12:
Artikel: nieuws: EU: Temu-klanten lopen groot risico om illegale producten tegen te komen
Auteur: @AverageNL

Goedemorgen,

Ik weet niet of dit de juiste weg is, ik houd me niet bezig met dit soort zaken normaal.
Laat me vooral weten als er een andere plek is :)

In de comments lijkt het wel alsof er veel bot comments/comments voorkomen die onherroepelijk de EU onderuit trappen en de chinese webshops prijzen. Sommige comments lezen ook een beetje gek.

Wilde het toch even onder de aandacht brengen.
Geef eens linkjes naar die comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit is inderdaad meer iets om te melden via de rapporteerknop of in Frontpagemoderatie. De redactie houdt zich niet bezig met het beheer van de reacties onder de artikelen. Deze doe ik dus op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.