Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gree-Michl-WP
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 22-09 08:38
Hallo, ik heb in april 2025 een Michl/Gree MPV-SP6 warmtepomp geïnstalleerd. Voor iemand met kennis van verwarmingsinstallaties is dit geen probleem. Nu heb ik specifieke vragen over de instellingen, en de Michl-distributeur laat me hier een beetje in de steek.
Dus, hier is mijn vraag: wanneer ik wijzigingen aanbreng in de app, bijvoorbeeld het verhogen van de temperatuur, zijn de wijzigingen de volgende dag niet meer beschikbaar. Alleen de vorige informatie wordt dan weergegeven op het display.
Dus wat is het probleem? Heb ik iets verkeerd gedaan, of ligt het aan de fabrikant?
Groeten vanaf de Baltische kust

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y28LfyzLvtgVXH27U7lMCYVljBY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYz2ZKllyWNm7GOB5Yg8LpsF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 95% gewijzigd door Gree-Michl-WP op 29-07-2025 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:32

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op tweakers. Dit is een Nederlandstalig forum en ook al kunnen we Duits prima volgen toch wel het verzoek om je posts in het Nederlands te schrijven. Verder heb ik je dubbelpost verwijderd. Thanks.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gree-Michl-WP
Hallo, dat was niet mijn bedoeling. Omdat ik de automatische vertaler heb ingeschakeld, zie ik niet altijd wat er daadwerkelijk wordt weergegeven. Helaas kon ik het tweede bericht niet verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:43

martijn v o

Certified by Enphase.

Ik denk dat de timer (verkeerd) is geprogrammeerd.
kijk eens in het menu bij timer of daar iets geprogrammeerd is of dat alle vakken leeg (invalid) zijn?

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gree-Michl-WP
Misschien heb je het verkeerd begrepen. De instellingen op het display van de Versati kun je daar wijzigen en blijven permanent behouden. Alleen de instellingen die via de app zijn gemaakt, gaan verloren.
Ik heb ook een probleem. De verwarmingstijd staat ingesteld op de hele dag, van 6:00 tot 20:00 uur, voor warm water. Als het warme water op is, wordt het verwarmingskanaal ook uitgeschakeld. Ik heb toen een extra verwarmingstijd toegevoegd van 20:01 tot 5:59 uur, en het werkt. Is dat de oplossing? Of kan ik betere instellingen maken zodat alles werkt?