Asus Ipanel

Pagina: 1
Acties:

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 10:38
Ik heb vanmiddag een ASUS Ipanel gekocht :)

Zijn er meer mensen die zo'n ding hebben? Wat zijn jullie ervaringen ermee?

Het ding bevalt mij goed, het enigste nadeel vind ik dat hij niet automatisch "update" wat er op het beeldschermpje te zien is, je moet dan opnieuw naar die functie toe "lopen" met dat ene knopje (alle functies langs).

Die Hotkeys zijn een grappige bijkomstigheid maar ik denk niet dat ik ze veel zal gebruiken....Die USB poorten aan de voorkant zijn wel weer handig: Muisdraad hoeft nu niet achter pc langs, heb ik meer ruimte over =)

En jammer dat ik geen ruimte heb in mij pc |:( zit een oude 5 1/4" Quantum Bigfoot achter....Het ding ligt nu los op mijn bureau.... :z

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Heb hem ook ooit gekocht en na een week er weer uit gemikt: dat kreng geeft zulke enorme vertragingen op de PCI bus dat mijn MP3's gingen haperen (en ik was te lui voor de mod's)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Quinny
Vertraginen op de pci bus?

Hij zit aan een speciale "IPanel" aansluiting...

Mijn systeempje moet het wel aankunnen zo'n dingetje...

<edit>
Ik heb door wat je bedoelt....Als ik een knop in druk hapert mijn muziek ook.....Raar....
</edit>

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Nee is niet raar; is foutje in ontwerp. Er bestaat een mod voor (doe maar even search en huiver). Verder heb je in de nieuwe BIOSen de mogelijkheid om de refresh uit te zetten, maar dan moet je dus iedere keer handmatig verversen (waarbij je nog steeds de vertraging hebt)

Overigens zit je iPanel aan de SMbus welke weer gekoppeld is aan de PCI bus.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

ik heb met mijn Ipanel geen probleem met het verversen, gewoon in de bios ingesteld om de 8 seconden, als je die optie niet hebt, bios flashen met nieuwe versie

en dat probleem van het geluid is niet op te lossen hoor ... bij mij is er een mod gedaan, omdat ie simpel weg "problemen" gaf bij het opstarten van de PC en dergelijke (gewoon weerstand deruit)

enkel dat geluid is k*t, anders vind ukhem wel handig

• Quinny
Ik had dus eerst ff wat meer sites moeten lezen voordat ik dat ding gekocht had :)

Gelukkig doet mijn A7V266 niet aan auto update....

Verwijderd

gelukkig nie aan auto update ?

jammergenoeg niet voor jou vind ik ...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
heb hem ook en na de beide mods (stutter en loopfix) is het een prima ding!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Ik heb hem ook, zonder mods, en dat ding liet m`n muziek ook haperen, maar na m`n upgrade naar P4 geeft hij geen problemen meer.

Voor de rest is het een grappig ding, beetje nutteloos, maar ik kon hem van een vriend overnemen voor een geeltje, en dat kon ik niet laten liggen :)

Verwijderd

Leek mij ook een leuk ding, maar heb geen asus bord :(

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Heb die I-Panel nou al een paar keer in een systeem gezet wat ik voor anderen in elkaar zetten en heb er eerlijk gezegd nooit prob's mee gehad. Waren Asus CUS-L2C borden met laatste bios versie en afwisselend Celly's en PIII's.

Staat leuk, ene knopje voor alle functies is lastig. Stel de hotkeys in met Asus Probe en Asus "rain"

Zal wel geluk gehad hebben als ik jullie zo hoor :7

Blaat

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Ach geluk, wat heet!
60 cent aan onderdelen, een blorbje tin en ff de soldeerbout...

Hier overigens de 2 mods, pas deze allebeij toe!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/ipanel/bothmods.jpg

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

|:( Waarom kan je geen iPanel aansluiten op een Asus p4T (ATX) en wel op de (veel te) kleine variant p4t-M???
Pagina: 1