Gamestoel met degelijke wielen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keroner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:41
Ik ben voor mijn zoon van 13 opzoek naar een gamestoel.
Belangrijk is is dat deze degelijke wielen heeft (soft o.i.d.) zodat de pvc vloer het overleefd. Hij legt namelijk 10km af op dat ding als hij zit te gamen 🤣

Ik kan nergens een site met een filter voor dergelijke soft wieltjes vinden, vandaar mijn vraag naar gebruikerservaringen.

Alvast bedankt mensen!!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-09 23:05
Ik adviseer je een vloerbeschermer te kopen bij ikea. Heb ik ook en doet echt wonder voor je vloer.
Kan ie daar lekker op rollen en alles.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Als je even zoekt op 'bureaustoel wielen rubber' heb je heel snel fijne rubber wieltjes. Kosten een tientje of twee, alleen op letten dat je de juiste maat pakt anders dan zitten ze te los of passen ze er niet in.
Is bij mij een standaard upgrade wanneer ik een andere stoel koop, veel goedkoper dan een stoel vinden die ze al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keroner
Curapica schreef op maandag 28 juli 2025 @ 20:14:
Ik adviseer je een vloerbeschermer te kopen bij ikea. Heb ik ook en doet echt wonder voor je vloer.
Kan ie daar lekker op rollen en alles.
Had ik ook aan zitten denken, maar er komen ook vaak vrienden gamen en die vloer beschermer gaan die pubers nooit verplaatsen natuurlijk 😖.
Oon schreef op maandag 28 juli 2025 @ 20:17:
Als je even zoekt op 'bureaustoel wielen rubber' heb je heel snel fijne rubber wieltjes. Kosten een tientje of twee, alleen op letten dat je de juiste maat pakt anders dan zitten ze te los of passen ze er niet in.
Is bij mij een standaard upgrade wanneer ik een andere stoel koop, veel goedkoper dan een stoel vinden die ze al heeft.
Even snel zitten kijken en dat is wellicht de beste optie. Is TPE dan het materiaal wat ik zoek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

keroner schreef op maandag 28 juli 2025 @ 20:49:
[...]

Even snel zitten kijken en dat is wellicht de beste optie. Is TPE dan het materiaal wat ik zoek?
Het precieze materiaal is niet zo belangrijk, als het maar van deze wieltjes zijn: https://www.amazon.nl/LUZ...rketvloeren/dp/B0BG5517F5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:59
Oon schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:02:
[...]

Het precieze materiaal is niet zo belangrijk, als het maar van deze wieltjes zijn: https://www.amazon.nl/LUZ...rketvloeren/dp/B0BG5517F5
Heb deze nu ook een aantal maanden.
super stil geen krassen.
Perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keroner
Helemaal top. Bedankt voor de tips ik ga ermee aan de slag 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23
3dmazter schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:10:
[...]

Heb deze nu ook een aantal maanden.
super stil geen krassen.
Perfect.
Nadeel is alleen dat ze wel HEEL makkelijk rollen. Maar buiten dat is dat goed spul inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWL92
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:00
Oon schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:02:
[...]

Kwam deze een tijd geleden ook tegen, met de wisselende reviews, en t feit dat ik geen 13 meer ben (weeg wat meer dan toen de tijd)...
Ben ik zelf toch maar voor deze gegaan voor iets meer geld.
https://www.amazon.nl/gp/product/B08G1PSY34
418O2 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:42:
[...]

Nadeel is alleen dat ze wel HEEL makkelijk rollen. Maar buiten dat is dat goed spul inderdaad
klopt! :*)

edit:
Had ik ook aan zitten denken, maar er komen ook vaak vrienden gamen en die vloer beschermer gaan die pubers nooit verplaatsen natuurlijk 😖.
Ik heb hier juist de vloer beschermer bewust weg gehaald, want ik reed r telkens net van af, en bleef dan op n stukje vuil oid haken, waarmee ik juist krassen veroorzaakte in mn vloer met de standaard wielen... :F

[ Voor 20% gewijzigd door JWL92 op 29-07-2025 10:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
https://www.amazon.nl/dp/B01G643EU6

ik heb deze. Let wel op dat er meerdere verschillende maten voor die pinnen wordt gebruikt. Volgens mij wijkt ikea nog wel eens af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

JWL92 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:14:
[...]

Kwam deze een tijd geleden ook tegen, met de wisselende reviews, en t feit dat ik geen 13 meer ben (weeg wat meer dan toen de tijd)...
Ben ik zelf toch maar voor deze gegaan voor iets meer geld.
https://www.amazon.nl/gp/product/B08G1PSY34
Mijn intentie was dan ook om een voorbeeld te geven, ik weet niet meer welke wielen ik de laatste keer heb gekocht. Zolang ze passen zijn ze eigenlijk allemaal wel beter dan wat er bij de meeste stoelen geleverd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magerhert
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-08 08:01
Ik kwam hier omdat ik opzoek ben naar wat links/merken van een goede gamestoel, zoal de titel zegt: Gamestoel met degelijke wielen.

Helaas gaat het alleen over de wielen, wie kan mij paar goede stoelen adviseren vanaf 300 euro?

Ik ben al bij de media markt geweest en dat zijn allemaal PC brand, duur en van matige kwaliteit. Ik zoek echt iets beters.

Of moet ik een nieuw topic maken? TY.

Daniel.K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
magerhert schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:01:
Ik kwam hier omdat ik opzoek ben naar wat links/merken van een goede gamestoel, zoal de titel zegt: Gamestoel met degelijke wielen.

Helaas gaat het alleen over de wielen, wie kan mij paar goede stoelen adviseren vanaf 300 euro?

Ik ben al bij de media markt geweest en dat zijn allemaal PC brand, duur en van matige kwaliteit. Ik zoek echt iets beters.

Of moet ik een nieuw topic maken? TY.
Bureau- en gamingstoelen
Ik zou het daar proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magerhert
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-08 08:01
Hmmm, ik dacht dat ik daar al in zat. Lol. TY

Daniel.K

Pagina: 1